۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۹۵۸۲۹
در پی واقعه تکان‌دهنده مِنا

«فراخوان شعر حجه الوداع» منتشر شد

خبرگزاری رسا - در پی واقعه تکان‌دهنده مِنا در مهرماه 1394، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از کلیه شاعرانِ کشور دعوت می‌کند برای یادباد، ثبت حقیقت و انجامِ وظیفه هنرمندانه، و بدون در نظر گرفتن سلایق و نگرش‌های دور از اتفاق و اتحاد، به سرایش شعر درباره این واقعه بپردازند.
بنياد ادبيات داستاني

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی واقعه تکان‌دهنده مِنا در مهرماه 1394، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از کلیه شاعرانِ کشور دعوت می‌کند برای یادباد، ثبت حقیقت و انجامِ وظیفه هنرمندانه، و بدون در نظر گرفتن سلایق و نگرش‌های دور از اتفاق و اتحاد، به سرایش شعر درباره این واقعه بپردازند.

 

بر اساس این فراخوان، شاعران تا پایانِ مهرماه 1394 فرصت دارند آثارشان را در قالب فایل DOC یا DOCX به نشانی Info@adabiatirani.com ارسال کنند. (دبیرخانه شعر حجة‌الوداع از هر شاعر حداکثر 3 شعر را می‌پذیرد.)

 

موضوع نامه‌های ارسالی باید اینطور نوشته شوند: نام شاعر – عنوان شعر – قالب شعر (اگر بیش از یک شعر است فقط نام شاعر و قالب شعرها) این رویداد سه برگزیده خواهد داشت که بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان به هر یک از آن‌ها سه سکه تمام بهار آزادی هدیه خواهد داد.

 

مراسم اختتامیه و اعلام آثار برتر همزمان با اربعین درگذشتگانِ واقعه منا برگزار خواهد شد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی مراجعه کنند و یا با شماره 88300824 (داخلی 109) تماس بگیرید./920/د102/ی

ارسال نظرات