۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۹۵۲۶۸
یکی از علمای سنی لبنان:

نباید از حادثه دلخراش منا به راحتی گذشت

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان بر ضرورت تشکیل کمیته حقیقت یاب در باره حادثه منا تاکید کرد.
شيخ زهير الجعيد دبير کل جبهه عمل اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ زهیر جعید، دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان، در دیدار با محمد فتحعلی، سفیر ایران در لبنان تاکید کرد که نباید از کنار حادثه دلخراش منا به راحتی گذشت و تشکیل کمیته حقیقت یاب در این رابطه امری بسیار ضروری است.

 

وی افزود: مشارکت کشورهای اسلامی در اداره امور حج پس از این واقعه یک حق مسلم برای آنها است و سازمان تعاون اسلامی و دیگر مراکز مهم اسلامی باید بر روند این مراسم عظیم نظارت داشته باشند.

 

این عالم اهل سنت لبنان در بخش دیگری از سخنان خود به مساله فلسطین پرداخت و اظهار داشت: اینکه فلسطین به تنهایی در برابر رژیم صهیونیستی که از سوی ابرقدرت‌ها حمایت می شود، ایستادگی می کند و کشورهای عربی و اسلامی از آنان حمایت نمی کنند، جای تاسف است.

 

شیخ زهیر الجعید از ایران به خاطر حمایت‌های بی دریغ از فلسطین قدردانی کرد و گفت: در شرایطی که کشورهای عربی و اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند، ایران فارغ از مذهب فلسطینیان، به تمام گروه‌های جهادی کرانه باختری، اعم از حماس و جهاد کمک می کند.

 

دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان در پایان اعلام کرد: لبنان جزء جدا نشدنی از محور مقاومت است و رزمندگان محور مقاومت نیز تا آزادسازی کامل مسجد الاقصی از چنگال اشغالگران به اقدامات جهادی خود ادامه می دهند./1321/ب902/د

ارسال نظرات