۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۹۵۱۸۵

کویت تعرض صهیونیست‎ها به مسجد الاقصی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ کویت تعرض پیاپی نظامیان اشغالگر و صهیونیست‎های افراطی به مقدسات اسلامی و مسلمانان در مسجد الاقصی را محکوم کرد.
تعرض صهيونيست ها به مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد العلاطی معاون نماینده دائم کویت در اتحادیه عرب روز سه شنبه در نشست فوق العاده این اتحادیه، از جامعه بین الملل خواست نسبت به این موضوع احساس مسؤولیت اخلاقی و انسانی کند و مانع تکرار هتک حرمت رژیم صهیونیستی به مقدسات اسلامی شود.


وی تاکید کرد که تعرض رژیم صهیونیستی به قدس و مسجد الاقصی، نقض آشکار قوانین بین المللی و نابود کننده روند صلح در منطقه است.


العلاطی، جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین و اقدام آنها در سرکوب فلسطینیان، تخریب منازل و نیز جلوگیری از انجام شعائر دینی را محکوم کرد.


وی همچنین خاطرنشان کرد که کویت به طور کامل از ملت فلسطین در مقابل تجاوزگری های رژیم صهیونیستی حمایت می کند.


از هنگام شروع انتفاضه سوم در کرانه باختری و قدس اشغالی و اوجگیری عملیات فردی مبارزان فلسطینی علیه نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی، ده ها شهروند فلسطینی در حملات نظامیان صهیونیست، شهید و زخمی شده اند.


سرزمین های اشغالی در 12 روز اخیر به دلیل هتک حرمت مسجدالاقصی و اجرای توطئه تقسیم زمانی و مکانی از سوی صهیونیست ها، صحنه درگیری های شدید میان فلسطینی ها با نیروهای امنیتی و نظامیان رژیم صهیونیستی بوده است./994/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات