۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۹۴۶۴۵

برگزاری سلسله نشست‎های «خیمه‌های عاشورایی» در زاهدان

خبرگزاری رسا ـ مسئول هیئت متوسلین به چهارده معصوم(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم الحرام، سلسله نشست‎های «خیمه‌های عاشورایی» با سخنرانی حجت‌الاسلام جورابچی از حوزه علمیه قم، در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
محرم

سجاد نجفی، مسؤول هیأت متوسلین به چهارده معصوم(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم الحرام، سلسله نشست‎های «خیمه‌های عاشورایی» در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

 

نجفی اظهار کرد: این نشست‌های عزاداری، از چهارشنبه، 22 مهرماه به مدت 12 شب رأس ساعت 20 و در محل مسجد حضرت قائم(عج) دانشکده مهندسی شهید نیکبخت برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در این نشست‌ها از حجت‎الاسلام  جوراب‌چی، از اساتید دانشگاه و حوزه علمیه قم، به عنوان سخنران و مهدی اربابی، به عنوان مداح و ذاکر اهل بیت(ع) دعوت به عمل آمده است.

 

نجفی همچنین بیان کرد: نشست‎های عزاداری حسینی ویژه دانشجویان خانم نیز همراه با مداحی و سخنرانی مذهبی، همزمان در حسینیه حضرت بقیه الله(عج) واقع در دانشکده ادبیات و علوم انسانی زاهدان برگزار می‌شود./831/303/ب3

ارسال نظرات