۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۹۴۴۷۲
عضو ارشد حزب الله لبنان:

مسؤولان منفعت طلب در مسیر مذاکرات سنگ اندازی می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان نسبت به پیامدهای خطیر سنگ اندازی در مسیر مذاکرات در حال اجرای بین طرف‌های سیاسی این کشور هشدار داد.
سيد هاشم صفي الدين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، گفت‌وگو بین طرف‌های سیاسی را تنها راه برون رفت از بحران سیاسی و اقتصادی لبنان توصیف کرد و گفت: در شرایطی که همه امیدها به نتیجه بخشی مذاکرات است، کسی حق ندارد در روند آن مانع تراشی کند.


وی هشدار داد: کسانی که در مسیر گفت‌وگوها سنگ اندازی می کنند و سعی دارند آن را بیهوده جلوه دهند، باید مراقب پیامدهای خطرناک اقدام خود باشند. این افراد تنها به دنبال منافع شخصی خود هستند و حاضرند برای رسیدن به اهداف شوم خود، بحران‌های موجود به قوت خود باقی باشد.


عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: دولت نمی تواند در شرایط کنونی اقدامی سازنده در مسیر بهبودی شرایط انجام دهد و بدون همکاری تمام طرف‌های سیاسی و احزاب فعال نمی توان کاری از پیش برد و مشکلات مردم را مرتفع کرد.


این روحانی لبنانی در پایان، از اقدامات ارزنده حزب الله در زمینه دفاعی و امنیتی سخن گفت و اظهار داشت: مردم لبنان به خوبی می دانند که وظیفه حزب الله و محور مقاومت دفاع از میهن و ملت است و مقاومت به نحو احسن به وظیفه خود عمل کرده است./1321/ب903/د

ارسال نظرات