۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۹۴۰۵۶
عضو جنبش انصارالله:

آل‎سعود میراث بنی‎امیه است

خبرگزاری رسا ـ عضو جنبش انصار الله یمن با محکوم کردن حادثه منا، این فاجعه را به رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت.
سيد صادق الشرفي، عضو انصارالله يمن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید صادق شرفی، عضو جنبش انصار الله یمن روز گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای منا که از سوی بحرینی‎های مقیم ایران در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و مدرسه امام موسوی کاظم (ع) قم برگزار شد، با محکوم کردن کشتار حاجیان در منا گفت: این حادثه غمبار و تاسف برانگیز را به خانواده‎های کشته شدگان، رهبر انقلاب اسلامی، مردم ایران و امت اسلامی تسلیت می گویم.


وی با اشاره به احادیث و آیات قرآن کریم خاطرنشان کرد: رسول اکرم (ص) شبی در خواب دیدند که میمون‎ها از منبر ایشان بالا و پایین می روند، این خواب، پیامبر گرامی اسلام (ص) را سخت تحت تأثیر قرار داد. پس از این خواب، جبرئیل بر پیامبر نازل شد و گفت «بنی امیه بر بنی هاشم غلبه می یابند و از منبر تو بالا می روند؛ آنها شجره ملعونه هستند.»


عضو جنبش انصار الله ادامه داد: از زمانی که بنی امیه بر منبر رسول الله (ص) تسلط پیدا کردند با نام دین دست به جنایت‎های بسیاری زدند، حتی به خانه‎ جسارت کردند و ائمه را به شهادت رساندند. آل‌سعود پیرو و میراث بنی امیه است.


وی مستکبران و استعمارگران جهان را نسبت به رویدادهای جهان اسلام هوشیار توصیف کرد و گفت: مستکبران نسبت به اثر مراسم حج از گذشته آگاه بودند بنابراین با نقش و دسیسه‎های فروان درپی کاهش این اثرگذاری و ایجاد تفرقه و نفاق برآمدند.


شرفی ادامه داد: مستکبران جهان با برنامه ریزی دقیق و ایجاد دسیسه‎های مختلف درصدد ناامن کردن مناسک حج و از بین بردن وحدت امت اسلامی هستند./994/ب901/د

ارسال نظرات