۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۹۳۵۷۸
آیت الله طبرسی:

کوبیدن بر طبل اختلاف خیانت به نظام و حرکت در مسیر دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز ملت ایران نیز باید بر مبنای وحدت و همدلی گام بردارند، گفت: امروز گروه های تکفیری مشکلات بسیاری برای کشورهای اسلامی نظیر سوریه، یمن، بحرین و عراق به وجود آورده اند.
آيت الله طبرسي

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با حائز اهمیت توصیف کردن اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ساری، گفت: به طور حتم مصوبات کمیسیون های سه گانه این اجلاس در تقویت و رشد مباحث فرهنگی، اقتصادی و سیاسی استان بسیار اثرگذار خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که تا پیش از برگزاری این اجلاس کمیسیون های تخصصی در سه استان به تناسب شرایط موجود، بخش های مختلف استان خود را کالب شکافی کردند و نیازمندی های آن کاملاً مشخص شده است، افزود: در حال حضار کمبودهای استان در بخش حوزوی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مشخص شده است و باید در این اجلاسیه راه علاجی برای رفع این مشکلات پیدا کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مسائل بررسی شده از سوی کارشناسان کمیسیون های سه گانه به منظور پیگیری و اجرایی شدن در اختیار هیأت رییسه جامعه مدرسین قرار خواهد گرفت.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که برخی از مسائل و مباحث طرح شده در این کمیسیون ها عمومی و ویژه همه مردم است، افزود: اما برخی مسائل مورد نظر در کمیسیون های تخصصی مربوط به امور خاص است که به طور مثال مسائل اقتصادی و فرهنگی برای عامه مردم است و در صورت اصلاح امور در این بخش به نفع عموم جامعه خواهد بود.

 

امام جمعه ساری ادامه داد: اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین فرصتی است تا عصاره وخلاصه علما به استان مازندران بیایند و به برکت حضور این بزرگان حوزه به حتم شاهد اثرات مطلوبی در بخش های مختلف استان خواهیم بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز شرایط منطقه و جهان اسلام نامناسب است، گفت: متأسفانه امروز جامعه اسلامی درگیر گروه های تروریستی  تکفیری است که از سوی نظام سلطه و برخی حکام کشورهای عربی حمایت می شوند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان همه توان خود را در جهت نابودی اسلام ناب به کار گرفته اند، تصریح کرد: امروز گروه های تکفیری مشکلات بسیاری برای کشورهای اسلامی نظیر سوریه، یمن، بحرین و عراق به وجود آورده اند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به نقش علمای اسلام در روشنگری و آگاهی بخشی به امت اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: علمای اسلام باید امت اسلامی را نسبت به خطر تکفیر و توطئه دشمنان خارجی آگاه کند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که راهبرد و استراتژی امروز دشمن بر مبنای اختلاف افکنی و تفرقه میان امت اسلامی است، تصریح کرد: وحدت و همدلی تنها راه خنثی سازی توطئه دشمنان است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز ملت ایران نیز باید بر مبنای وحدت و همدلی گام بردارند، ادامه داد: کوبیدن بر طبل اختلاف و تفرقه خیانت به نظام اسلامی و حرکت در مسیر استراتژی دشمن است.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که امروز همه جریان و گروه های سیاسی کشور باید تابع محض ولی فقیه باشند تا دشمن صدمه ای به کشور وارد نکند، تصریح کرد: بیش از 36 سال است که دشمن همه توان خود را برای ایجاد فاصله میان مردم و حکومت به کار گرفته، اما با هوشیاری ولی فقیه و همچنین بصیرت ملت ایران با شکست مواجه شده است./950/ت302/ش

ارسال نظرات