۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۲۹۳۳۹۹
مسؤول پژوهشی فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری:

برجام بزرگترین پیروزی آمریکا در متوقف کردن ایران پس از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول پژوهشی فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری گفت: در ماجرای برجام و مذاکرات نفوذ فرهنگی در میل سیاسی مردم و هدایت آنها به سمت گروهی از حاکمان که بیشترین تمایل را به ارزش‌های آمریکایی داشته باشند بزرگترین پیروزی آمریکا در متوقف کردن ایران پس از انقلاب اسلامی است.
وحيد يامين پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وحید یامین‌پور مسؤول پژوهشی فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری عصر امروز در آیین رونمایی از کتاب «هلی برن از پشت میز» که در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد، گفت: فتنه سال 88 نیاز به بازتعریف مجدد دارد زیرا پروژه کودتای مخملی سال 88 آغاز راه دموکراسی‌های جدید در ایران بود.

وی افزود: پس از این بعید است که آمریکا در رسانه‌های خود از ایرانی‌ها بخواهد که در انتخابات شرکت نکنند بلکه خواهد خواست که به صورت هدفمند در انتخابات شرکت کنند.

مسؤول پژوهشی فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری عنوان کرد: در ماجرای برجام و مذاکرات نفوذ فرهنگی در میل سیاسی مردم و هدایت آنها به سمت گروهی از حاکمان که بیشترین تمایل را به ارزش‌های آمریکایی داشته باشند بزرگترین پیروزی آمریکا در متوقف کردن ایران پس از انقلاب اسلامی است.

یامین‌پور با اشاره به پیروزی بزرگ آمریکا در مذاکرات اظهار داشت: دولت اوباما ایده مذاکرات را انتخاب کرده و تا الان هم موفق بوده است این بزرگترین موفقیت آمریکا در این 37 سال بعد از انقلاب در مقابل ایران بوده است.

وی افزود: از این پس آمریکا با حمایت مادی و معنوی خود برای سر کار آمدن حاکمانی همگرا با او در ایران تلاش خواهد داشت و به طور اتفاقی با مسؤولی دست یا پیام خواهد داد و خرج مادی خواهد کرد.

مسؤول پژوهشی فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری بیان داشت: بعید نیست که آمریکا در مذاکرات دست به جیب شود این شیوه تنها راه آمریکا برای نفوذ بر ایران بوده است زیرا تمام راه‌های سخت جنگ یا شبه‌کودتا را طی کرده و شکست خورده است.

یامین‌پور گفت: در راستای حفظ انقلاب در انتخابات آتی باید از طریق رسانه‌ها اقدامات سیاسی در داخل و بین‌الملل بدون رودبایستی و شفاف بیان شود.

 

وی افزود: امروز ما در دورانی به سر می‌بریم که بعید است محافظه‌کاری سیاسی در آن رعایت شود جوانان انقلابی باید مواجهه صریح‌تر داشته باشند زیرا با رفتارهای عجیب سیاستمدارن مواجه هستند.

مسؤول پژوهشی فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب در آستانه 40 سالگی خود نیاز به تحول نسلی در سیاستمداران و سیاست‌وزران خود دارد تا دارای رفتاری آرمان‌خواهانه‌تر از گذشته باشد./807/پ202/ق

ارسال نظرات