۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۲۹۳۳۹۴
جریان الوفای بحرین مطرح کرد؛

دشمنی آل‎خلیفه با ایران در پرتو کابوس پیروزی مردم یمن و سوریه صورت می‎گیرد

خبرگزاری رسا ـ الوفای بحرین با اشاره به سیاست‌های غلط نظام در داخل و خارج از کشور تاکید کرد که کابوس پیروزی مردم یمن، بحرین و سوریه، آل خلیفه را به دشمنی علیه ایران واداشته است.
حمد بن عيسي شاه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان الوفای بحرین با محکوم کردن سیاست دولت در ریاضت اقتصادی و برداشتن یارانه از کالای اساسی مردم، از این سیاست به «جنگ اقتصادی» تعبیر کرد.

 

الوفا با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که بحران موجود در بحرین، نتیجه کاهش قیمت نفت و نشات گرفته از همراهی با عربستان در کاهش قیمت نفت، دست درازی و غارت بیت المال، جنگ طلبی و پرداخت هزینه هزاران مزدور در جنگ‌ها و عملیات سرکوبگرانه است.

 

در این بیانیه خاطر نشان شده است که با وجود خوشگذارنی سردمداران حکومتی و غارت بیت المال، این سیاست اقتصادی غلط، به زودی دامن طبقه مختلف جامعه از جمله طرفداران حکومتی را نیز می‌گیرد.

 

الوفای بحرین با اشاره به شرایط منطقه‌ای و اوضاع حاکم بر نظام آل خلیفه نظیر جنگ سوریه تصریح کرد: آل خلیفه هر شب کابوس پیروزی مردم یمن، پایان یافتن بحران سوریه و حضور مردم در تظاهرات علیه حکومت را می‌بیند و این کابوس، آل خلیفه را به افزایش فشار داخلی و خارجی برای اتخاذ موضع خصمانه علیه ایران مجبور می‌کند.

 

جریان سیاسی بحرین در پایان خواستار ایستادگی در برابر فساد و اقدام مناسب در برابر «سیاست فرافکنی» نظام شد./981/ب902/د

ارسال نظرات