۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۹۲۹۷۸

تأکید حماس بر عدم توانایی رژیم صهیونیستی در توقف انتفاضه مردم فلسطین

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: تصمیمات نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی و مقامات نظامی این رژیم هرگز نخواهد توانست اراده ملت فلسطین را تضعیف کند.
احمد مدلل، از اعضاي جنبش جهاد اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد مدلل، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی، امروز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: دشمن صهیونیستی از آغاز اشغال سرزمین فلسطین در سال 1948 تاکنون بارها ملت فلسطین را محک زده، ولی نتوانسته است اراده پولادین این ملت را تضعیف کند و خشم آن را در قبال رخدادهای مسجد الاقصی و تعرضات به این مکان مقدس فرو نشاند. 

 

وی ادامه داد: همگان می دانند که جنایات نظامیان صهیونیست علیه فرزندان ملت فلسطین موجب پافشاری این ملت بر ادامه راهشان برای دفاع از مسجد الاقصی و معراجگاه نبی مکرم اسلام می شود.

 

مدلل یادآور شد: تصمیمات نژادپرستانه اسرائیل موجب تقویت عزم و اراده و افزایش صبر و شکیبایی ملت فلسطین می شود.

 

وی تاکید کرد: نتانیاهو و مقامات نظامی اسرائیل هر تصمیم نظامی بگیرند، نخواهند توانست انتفاضه ملت فلسطین را متوقف سازند.

 

این عضو جنبش جهاد اسلامی یادآور شد: ما اجرای عملیات سپر محافظتی در کرانه باختری در سال 2002 را به خوبی یاد داریم، این عملیات نتوانست اهداف دشمن صهیونیستی را محقق سازد، بلکه موجب افزایش اقتدار و توان ملت فلسطین شد، عملیات های دلیرمردانه و سلحشورانه مقاومت تا به امروز ادامه دارد.  

 

این رهبر جهاد اسلامی تصریح کرد: اقدامات دشمن صهیونیستی در فلسطین با تمامی قوانین بین المللی؛ به ویژه قوانین مربوط به مسجدالاقصی و اسرای فلسطینی تضاد دارد.

 

مدلل خاطرنشان ساخت: رژیم صهیونیستی قوانین بین المللی را درک نمی کند و فقط یک زبان را می فهمد آن هم زبان زور است، همگان به این باور رسیده اند که تنها راه فراروی ملت فلسطین مقاومت است./994/ب102/د

ارسال نظرات