۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۲۹۲۹۰۱

یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرضا برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا گفت: یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان شهرضا شنبه 18 مهر ماه سال جاری، بعد از نماز مغرب و عشا و در حوزه علمیه مدینه العلم صاحب الزمان این شهرستان برگزار می شود.
یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرضا برگزار می شود

حجت الاسلام کریم ضیایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، اظهار کرد: در سال 94، مجموعه پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون و مدارس علمیه، با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرضا متکفل برگزاری این مراسم هستند.

مسؤول کمیته فرهنگی ستاد یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرضا عنوان کرد: سخنران این مراسم، حجت الاسلام محمد باقر نادم، معاون پژوهشی موسسه روایت سیره شهدا خواهد بود.

 

حجت الاسلام ضیایی مداحی، پخش کلیپ و تجلیل از خانواده های شهدای طلبه و روحانی شهرستان را از جمله دیگر عناوین این مراسم برشمرد و تصریح کرد: کمیته های فرهنگی، پشتیبانی و هماهنگی مراسم، متشکل از فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج، طلاب و اساتید حوزه ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: عموم شهروندان می توانند آثار خود در قالبرعکس، صوت، فیلم یا دست نوشته از این شهدا را به آدرس basij@madinatolelm.org  ارسال و نکته نظرات و پیشنهادت خود را در خصوص نحوه اجرای برنامه به سامانه پیامکی شماره 300012201230 اعلام کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا در پایان، گفت: یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان شهرضا شنبه 18 مهر ماه سال جاری، بعد از نماز مغرب و عشا و در حوزه علمیه مدینه العلم صاحب الزمان این شهرستان برگزار می شود./868/د101/ب

 

 

ارسال نظرات