۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۹۲۶۸۳

مجازات عالم بحرینی به دلیل انتقاد ازعربستان

خبرگزاری رسا ـ یک مسؤول بحرینی، رییس بخش آزادی‌های دینی دیده بان حقوق بشر این کشور را مورد حمله قرار داد و خواستار مجازات وی به دلیل انتقاد از عربستان شد.
حجت الاسلام ميثم سلمان، مسؤول آزادي هاي حقوق بشر بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ابراهیم خلیفه الدوسری معاون بخش اطلاعات و پی گیری دفتر نخست وزیر بحرین، با مزدور توصیف کردن شیخ میثم سلمان از رهبران جمعیت الوفاق اسلامی این کشور از مقامات این کشور خواست تا وی را مجبور به رعایت حد و مرز خود کنند.

 

شیخ میثم سلمان به تازگی در همایش سازمان آمریکایی "مسلمانان و ارزشهای مترقی"، درباره نظام اسلامی، قوانین اسلامی و همچنین اقدام مقامات بحرینی در تخریب مساجد شیعیان در سال 2011 و دیگر اقدامات ضد بشری آل خلیفه سخن گفته بود.

 

الدوسری با لحنی کاملا صریح و آشکار خواستار جلوگیری از آزادی بیان شد و از مقامات بحرینی خواست تا از اقدامات شیخ سلمان جلوگیری کنند.

 

الدوسری، شیخ سلمان را با توهین و ناسزاها و عبارتهای بسیار زشت خطاب قرار داد، و او را به خدشه دار کردن چهره بحرین متهم کرد.

 

وی همچنین با اشاره به انتقادات شیخ میثم سلمان از عربستان سعودی در خصوص تخریب اماکن مذهبی مکه مکرمه و عملیات نامناسب عمرانی درحج، شیخ سلمان را دروغگو و مزدور توصیف کرد و از مقامات بحرین خواست، وی را به دلیل انتقاد از عربستان مجازات کنند.

 

الدوسری مدعی شد که سکوت درباره انتقادات میثم سلمان، جنایت در حق بحرین است./981/ب102/د

ارسال نظرات