۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۹۲۲۳۸
مسؤول نشر و ادب سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

کتاب دفاع مقدس در حوزه نشر پر قدرت ظاهر شده است

خبرگزاری رسا ـ سردار ناظری گفت: کتب دفاع مقدس در حوزه محتوا و طراحی، موفقیت های بسیاری را کسب کرده است به طوری که برخی از کتاب های حوزه دفاع مقدس در جهان دارای رتبه ها برتر کشوری در طراحی هستند.
ناظري

 

مسؤول نشر و ادب بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،  با اشاره به تأکیدات رهبری در خصوص کتاب و نشر ارزش های دفاع مقدس، اظهار داشت: ششمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در راستای مطالبات رهبری در حوزه کتاب و نشر ارزش های دفاع مقدس کار خود را آغاز کرده است.


وی با بیان ویژگی های نشر کتب دفاع مقدس در سال ها اخیر، اذعان داشت: کتب دفاع مقدس در حوزه محتوا و طراحی، موفقیت های بسیاری را کسب کرده است به طوری که برخی از کتاب های حوزه دفاع مقدس در جهان دارای رتبه ها برتر کشوری در طراحی می باشند.


سردار ناظری در خصوص تازه های نشر حوزه دفاع مقدس، ابراز داشت: اولین کتاب های واقعیت افزوده در کشور در حوزه دفاع مقدس چاپ و نشر شده است، کتاب فرشته نجات اولین کتاب واقعیت افزوده در کشور است که توسط انتشارات فاتحان چاپ و منتشر شده است، این نشان از قدرت حوزه نشر دفاع مقدس دارد.


وی با اشاره به چرخه تولید، توزیع و ترویج کتب دفاع مقدس، افزود: در حوزه تولید حضور انتشارات، نهاد ها مطلوبتر از حوزه ترویج کتب دفاع مقدس می باشد، اگرچه نقش این نهاد های باید در حوزه انتشار و تولید کتاب بهتر از وضع موجود باشد، اما ترویج کتب دفاع مقدس از وضعیت خوبی برخوردار نیست.


مسؤول نشر و ادب مرکز حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس با دعوت از نهاد های مختلف کشوری در حوزه تولید و نشر و همچنین ترویج کتاب دفاع مقدس، ادامه داد: لازم است که در حوزه کتاب دفاع مقدس فعالیت های مطلوبتری صورت گیرد.


وی با اشاره به وضعیت امنیتی منطقه، خاطرنشان کرد: اگر کشور امروز دارای امنیت و ثبات است به این جهت است که دشمن از روحیه انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت در میان ملت و جوانان ایران اسلامی ترس و وحشت دارد.


سردار ناظری در ادامه با اشاره به آمار حضور ناشران و کتب در ششمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، ابراز داشت: نمایشگاه دفاع مقدس در سالن شهریار در وسعتی به اندازه 3 هزار متر مربع و با 130 غرفه و همچنین همراه با حضور 85 ناشر دفاع مقدس و 3500 عنوان کتاب در حال برگزاری می باشد./854/پ202/ق

ارسال نظرات