۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۹۱۵۷۹
امام جمعه عجب شیر:

ولایت فقیه عامل یأس دشمن است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی ولایت فقیه را ادامه ولایت پیامبر(ص) و امامان معصوم دانست و گفت: ولایت فقیه مانند ولایت امامان(ع) عامل یأس و نا امیدی دشمن است.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب‌شير

حجت الاسلام شربیانی امام جمعه عجب شیر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به نقش بی بدیل و تأثیرگذار روحانیت در جامعه و انقلاب، گفت: روحانیت رسالت سنگینی در تبیین ارزش های اسلامی و انقلابی دارد.

 

وی ضمن تشریح ابعاد گسترده تهاجم و ناتوی فرهنگی دشمن، افزود: روحانیون باید خود را برای آگاه سازی و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان به علم روز تجهیز کنند و در برابر هجمه های گسترده، وسیع و همه جانبه دشمن و استکبار بایستند.

 

امام جمعه عجب شیر با بیان‌ این‌که روحانیت بالاترین حضور را در جبهه ها نسبت به دیگر اقشار داشته است، ابراز داشت: روحانیون در دفاع مقدس نقش مهم و تاثیرگذاری در کنار سپاه و بسیج برای دفاع از میهن اسلامی و ارزش های متعالی اسلام و انقلاب ایفا کرده اند.

 

وی با بیان این‌که دشمنی های استکبار تمامی ندارد، ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب در سال های اخیر با تکیه بر ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای و ایادی خود به دنبال توطئه افکنی و ضربه زدن به نظام اسلامی و ارزش های اسلامی و انقلابی هستند.

 

حجت الاسلام شربیانی رمز و محور موفقیت های سال های اخیر بعد از انقلاب و دفاع مقدس را ولایت فقیه عنوان و تصریح کرد: هوشیاری، بصیرت و ولایتمداری برای مقابله با این توطئه های شوم نظام سلطه ضروری و مهم است، در این میدان روحانیت نقشی خاص دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع امامت و ولایت، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات پیامبر اسلام(ص) در زمینه ولایت و امامت، صیانت از آن به عنوان رکن اصلی نظام اسلامی در عصر حاضر باید مورد توجه قرار گیرد.


حجت الاسلام شربیانی ولایت فقیه را ادامه ولایت پیامبر(ص) و امامان معصوم دانست و تصریح کرد: پیامبر(ص) در واقعه عظیم غدیر بر ادامه راه امامت و ولایت به عنوان تکمیل کننده راه رسالت و نبوت تاکید و بر آن صحه گذاشته اند، ولایت فقیه مانند ولایت امامان عامل یأس دشمن است./854/302/ب3

ارسال نظرات