۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۲۹۱۵۶۰
جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین:

تعرضات به مسجدالاقصی زمینه ساز انتفاضه‎ای فراگیر خواهد شد

خبرگزاری رسا، جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین تاکید کرد که فلسطینیان باید موضعی قاطع در برابر تعرضات مکرر شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی اتخاذ کنند.
مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین تاکید کرد که فلسطینیان باید موضعی قاطع در برابر تعرضات مکرر شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی اتخاذ کرده و پاسخی محکم و کوبنده به اشغالگران بدهند.

 

در بیانیه آمده است که هرگونه کوتاهی در برابر تجاوزات و حملات شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و یا ادامه شهرک سازی این رژیم در کرانه باختری موجب گستاخ تر شدن این رژیم و تشدید تجاوزات آن خواهد شد.

 

این جبهه خواستار گسترش تدریجی دامنه تحرکات فلسطینیان شد تا در نهایت این تحرکات به انتفاضه ای سراسری و همه جانبه بینجامد. جبهه دمکراتیک از تمامی گروه ها و جریان های سیاسی و ملی فلسطینی خواسته است تا خود را برای چنین انتفاضه ای آماده کنند.

 

از سوی دیگر، جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین از تشکیلات خودگردان خواست هرچه سریع تر به همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی پایان داده و پرونده جنایت های این رژیم علیه ملت فلسطین را به دیوان کیفری بین المللی ارائه دهد.

 

این جبهه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی جنایت هایی جنگی و ضد بشری را علیه ملت فلسطین چه در قدس و چه در دیگری اراضی فلسطینی مرتکب شده است و می خواهد از طریق تشدید سیاست تبعیض نژادی و جنایت های خود ملت فلسطین را دچار رعب و وحشت و وادار به کوچ از سرزمین اصلی خود کند تا در نهایت بتواند اراضی آنان را به غارت برده و شهرک سازی در اراضی اشغالی را توسعه بخشد.

 

این جبهه از سازمان ملل خواست در نشست خود تصمیماتی عملی را برای پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری و نوار غزه و حمایت از ملت فلسطین اتخاذ کند./994/ب102/د

ارسال نظرات