۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۹۱۴۸۳
به مناسبت میلاد امام هادی؛

معرفی بسته کتاب شناسی دهمین اختر آسمان ولایت از سوی به نشر

خبرگزاری رسا ـ انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با 15 ذی الحجه ولادت حضرت امام علی النقی الهادی علیه السلام بسته کتابشناسی این امام همام را برای دو گروه سنی کودک و بزرگسال معرفی و پیشنهاد کرد.
معرفی بسته کتاب شناسی دهمین اختر آسمان ولایت از سوی به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آشنایی با زندگینامه ائمه اطهار علیهم السلام و پیشوایان راستین حق بر همه عاشقان فضیلت و تمامی نوجوانان و جوانان حقیقت طلب مسلمان امری واجب است.

در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی کتاب های متعددی را در ارتباط با سبک و سیره ائمه علیهم السلام به چاپ رسانده که از این میان تعداد سه عنوان کتاب در حوزه بزرگسال و دو عنوان کتاب در حوزه کودک به مناسبت ولادت دهمین اختر آسمان ولایت معرفی می شود.

کتاب «حکمت های نقوی» سیزدهمین جلد از مجموعه «راه زندگی» است که به قلم جواد محدثی نوشته و توسط انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین بار در سال 1391 در قطع رقعی به چاپ رسیده است.

موضوع این کتاب شامل احادیث در موضوعات اخلاقی و اجتماعی با ترجمه ای ساده و نیز توضیح و تفسیر مختصری است که گاهی از اشعاری متناسب نیز در لابه لای متن استفاده شده است.

«روشنای هدایت» عنوان دیگر کتاب به نشر از مجموعه «چهل حدیث» است که توسط محمدجواد غفوزراده (شفق) سروده شده و در قطع جیبی تا کنون چهار نوبت تجدید چاپ شده است.

این کتابچه که با اشعاری متناسب با معنای هر حدیث غبار از تن خسته خواهد شست، گلچینی از سخنان امام هادی علیه السلام است که به یقین عاشقان ولایت از آن بهره خواهند گرفت.

دوازدهمین جلد از مجموعه کتاب «چهارده اختر تابناک» نوشته احمد احمدی بیرجندی یکی دیگر از کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی در خصوص زندگانی امام هادی علیه السلام است که در قطع نیم جیبی برای نخستین بار در سال 1391 به چاپ و انتشار رسیده است.

همچنین در ادامه باید به دو عنوان کتاب کودک از مجموعه کتاب های «پروانه» به نشر تحت عنوان های «با علی یا علی- امام علی النقی علیه السلام» نوشته فریبا کلهر و تصویرگری گلاله محمدی از مجموعه 14 جلدی این اثر و کتاب «شب سرد و فرشته» از مجموعه «قصه های شیرین از زندگی معصومین علیهم السلام» نوشته مسلم ناصری و تصویرگری محمد حسین صلواتیان اشاره کرد که شامل حکایات و داستان های زیبا و آموزنده ای برای کودکان می باشند.

علاقه مندان به تهیه این کتاب ها و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق

منبع: به نشر

ارسال نظرات