۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۹۱۳۲۹
رییس سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران:

دفاع مقدس امتحان ایمان نظری و عملی مردم ایران بود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران با بیان این‌که دفاع مقدس امتحان بسیار سختی بود‌ که این امتحان علاوه بر ایمان نظری باید در عمل هم ظاهر می‌شد، گفت: اگر امروز ما دفاع مقدس را گرامی می‌داریم بدلیل این است که رزمندگان ما باور نظری و عملی مکتب اسلام را بدرستی درک کرده بودند.
محسن پيرهادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن پیرهادی، رییس سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران در همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تهران در فرهنگسرای بهمن که با حضور جمعی از بسیجیان، محمد باقر قالیباف شهردار تهران، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، پرویز  سروری و اقبال شاکری اعضا شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، گفت: دفاع مقدس امتحان بسیار سختی بود‌ که این امتحان علاوه بر ایمان نظری باید در عمل هم ظاهر می‌شد.

 

وی افزود: رزمندگان جنگ تحمیلی با همه وجود جان خود را برای معامله با خداوند و امتحان الهی آماده کرده بودند و این تقدیم جان با آگاهی کامل نسبت به آن عمل بود که سبب ادغام ایمان نظری و عملی شد به همین سبب گرامی داشت هفته دفاع مقدس بسیار ارزشمند است.

 

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران با بیان سخن رهبری که فرمود امروز امت اسلامی عزادار حادثه منا است، تصریح کرد: امروز جامعه اسلام عزادار شهادت حجاج مظلوم در منا هستند و این حادثه بیانگر این است که حکومت عربستان درک درست نظری و عملی را از  اسلام ندارد و افرادی بی‌ربط و کژفهم یک امت اسلامی را حکومت می‌کنند و عربستان شایستگی اداره اعمال مناسک بزرگ اسلامی را ندارد.

 

پیرهادی بیان داشت: اگر امروز ما دفاع مقدس را گرامی می‌داریم بدلیل این است که رزمندگان ما باور نظری و عملی مکتب اسلام را بدرستی درک کرده بودند.

 

وی افزود: دفاع مقدس در ایران یک پشتوانه محکم است و قابل اتکا بوده و برای تاریخ افتخار آفرین است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران عنوان کرد: امروز در شبکه‌های اجتماعی افراد کژفهمی مساله حج را به نوعی سست می‌کنند و وظیفه بسیجیان در این مورد این است که نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نباشند زیرا سبب آسیب دیدن یکی از فرایض مهم و رکن اسلام می‌شود.

 

پیرهادی در پایان خاطرنشان کرد: هر مسأله مهمی که در صدر اسلام رخ داد در زمان حج بوده، مانند حجت‌الوداع مسأله غدیر و فتح مکه به بهانه حج اتفاق افتاد و این نشانه اهمیت این فریضه واجب الهی است./813/203/ب2

ارسال نظرات