۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۹۰۹۳۹
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

دستگاه‌های مختلف در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: با توجه به اینکه راهیان نور در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کند شایسته است دستگاه‌های مختلف در این زمینه ستاد راهیان نور را یاری کنند.
سرهنگ اديبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، پیش از ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین بسیج و اوقاف که در سازمان اوقاف برگزار شد، ضمن عرض تسلیت فاجعه منا به خانواده این شهدا گفت: امروز سلحشوری و پیروزی ملت ایران مقابل استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس برای دنیا عبرت‌آموز است.

 

وی افزود: ملت مظلوم ایران با مقاومت و اتکا به خداوند به این پیروزی دست یافت که در عرصه‌های مختلف سبب سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس می‌تواند نسل آینده کشور ما را تقویت کند، عنوان کرد: توافق‌نامه فی‌مابین دستگاه‌های مختلف به ویژه با سازمان اوقاف و امور خیریه به امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس کمک می‌کند.

 

ادیبی اظهار داشت: امید که این توافق‌نامه زمینه فعالیت‌های بیشتری در مسیر توسعه فرهنگ عاشورایی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی را فراهم کند.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور ابراز کرد: ما در مناطق جنگی 14 یادمان را ثبت ملی کردیم برای 45 یادمان دیگر تشکیل پرونده دادیم که امیدواریم تا آخر سال به نتیجه مطلوب برسد، همچنین در سال جاری 5 میلیون زائر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی اعزام شدند.

 

ادیبی بیان داشت: با سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط وارد گفت‌وگو شدیم تا مالکیت مناطق جنگی حفظ شود همچنین طرحی در راستای شبیه سازی مناطق جنگی فراهم شده که اگر از دولت اعتبار بگیرد اجرا خواهد شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه راهیان نور در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کند شایسته است دستگاه‌های مختلف در این زمینه کمک‌های لازم را داشته باشند./807/202/ب3

ارسال نظرات