۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۸۹۹۳۰
هاآرتص:

رییس تشکیلات خودگردان قصد لغو توافقنامه های اسلو و توقف همکاری های امنیتی را ندارد

خبرگزاری رسا ـ روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" تاکید کرد که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین قصد اعلام لغو توافقنامه های اسلو را ندارد.
محمود عباس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" تاکید کرد که محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین قصد اعلام لغو توافقنامه های اسلو در جریان سخنرانی هفته آینده خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را ندارد.


این روزنامه خاطر نشان کرد که برخی دیپلمات های اروپایی پس از انتشار خبر مربوط به تصمیم عباس برای "منفجر کردن بمب" در جریان سخنرانی هفته آینده خود در مجمع عمومی سازمان ملل از او در این زمینه توضیح خواستند که به گفته یک مسؤول بلند پایه صهیونیستی، عباس به آنها اطمینان داد که هرگز اقداماتی مانند توقف همکاری های امنیتی با رژیم صهیونیستی اتخاذ نخواهد کرد.

 

هاآرتص تاکید کرده است که عباس از این دیپلمات ها نخواسته بود که دولت صهیونیستی را در جریان تصمیمات وی قرار دهند، اما برخی از آنها بر این باورند که باید تل آویو را از مواضع واقعی عباس مطلع کرد.

 

این در حالی است که عباس در جریان گفت‎وگوی اخیر اختصاصی خود با روزنامه فرامنطقه ای "القدس العربی" در لندن، از "ترکاندن بمب بزرگ" در جریان سخنرانی 29 سپتامبر خود در مجمع عمومی سازمان ملل خبر داده و گفته بود که «در پایان این سخنرانی بمبی را منفجر خواهم کرد» اما وی ماهیت این بمب خود را مشخص نکرده بود.

 

البته وی اشاره کرده بود که در جریان این سخنرانی درباره توافقنامه های اسلو، موارد نقض این توافقنامه و تخطی رژیم صهیونیستی که احکام دیوان عالی این رژیم در زمینه تخریب منازل در مناطق "الف" و "ب" نمونه ای از آنهاست، صحبت خواهد کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات