۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۸۹۸۶۶
حجت الاسلام حاج علی اکبری:

مکه در بدترین موقعیت خود قرار گرفته است

خبرگزاری رسا ـ رییس رسیدگی به امور مساجد تهران با ملعون شمردن آل سعود گفت : مکه در بدترین موقعیت خود قرار گرفته است، مسجدالحرام اکنون مرکز فتنه های آل سعود است و صریحا پرچم ضد مسلمین را ایجاد کرده‌اند.
حجت الاسلام و المسلمين علي اکبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد، شامگاه سی‌ام  شهریور ماه  مقارن با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) در نخستین جلسه شرح صحیفه سجادیه در مجموعه شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) گفت: آل سعود ملعون زمان است و این ملعون که دم از اسلام می زند بیشترین ضربه را به بدنه و ساختار اسلام وارد می‌سازد.

 

وی با اشاره به اظهارات برخی که می‌گویند، اینها خانه خدا را تزیین کرده‌اند تصریح کرد: مکه در بدترین موقعیت خود قرار گرفته است، مسجدالحرام اکنون مرکز فتنه های آل سعود است و صریحا پرچم ضد مسلمین را ایجاد کرده‌اند.
 

حجت الاسلام حاج علی اکبری در ادامه با بیان اینکه باید برای آزادی مکه دعا کنیم افزود: آن زمانیکه آدمی مژده «أنابقیة الله» حضرت را بشنود می ‌خواهد جان بسپارد، خانه خدا منطقه آزاد اسلامی می‌شود که تمام کشورهای اسلامی در آنجا پایگاه‌هایی برای حل مشکلات ایجاد می‌کنند در این زمان است که حج واقعی صورت می‌گیرد.

 

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در ادامه به کسانی که توفیق زیارت خانه خدا را کسب کرده‌اند گفت: سعی یکایک عزیزان بر این باشد که با مومنین و عارفانی که در این سفر بزرگ معنوی هستند ارتباط برقرار کنند، این هدف خیلی پیش برنده است.

 

وی با اشاره به  واقعه بزرگ حرکت تاریخی سیدالشهدا(ع)، اظهار داشت: باید دلمان را به یک کاروان دیگر که آغازگر یک سیر و سلوک جدید است گره بزنیم و آن همراهی با کاروان سیدالشهدا(ع) است و کوشش کنیم روضه مکشوف حضرت را که دراین شب یا فردا شب از زبان حضرت است بخوانیم، این روضه یکی از تکان ‌دهنده ترین روضه هاست.

 

حجت الاسلام حاج علی اکبری با ابراز اینکه فتوحات حسینیه، سفره ای است که تا اربعین در مقابل ما گشوده شده است تصریح کرد: ازهمین سحر به حضرت اباعبدالله (ع) لبیک بگوییم و از این به بعد بر آن باشیم که شهادت طلب باشیم، در این صورت می‌توانیم با کاروان امام حسین(ع) همراه شویم.

 

وی خاطرنشان کرد: شخصی به حضرت فرمودند؛ چه می‌شد حکومتی بدست شما بود و ما هم زیر سایه آن به مرتبه و درجه‌ای میرسیدیم؟ حضرت با یک تعجبی فرمودند: آن روز ،روز اول گرفتاریهای ماست، درآن روز باید شب را بدویم و روز را عرق بریزیم.

 

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به ندای ابا عبدالله مبنی بر «کان بازلا فینا محجته» گفت: یکی از مهم‌ترین گزاره‌های سلوک حسینی تمنای شهادت است که با دل مشتاق حاصل می‌شود، در پرتو این شعله است که سلوک انسان نزدیک می‌شود.

 

حجت الاسلام حاج علی اکبری دلیل عقب ماندگی ما از شهادت و شهدا را مشغول بودن به دنیا خواند و ابراز کرد: شاخص اصلی ایمان صادق ایمان به شهادت است./9668/پ203/ص

ارسال نظرات