۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۸۹۸۱۹
فرمانده سپاه عاشورا:

پرهیز از دو قطبی سازی و حفظ وحدت کشور ضروری است

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم وحدت در جامعه، گفت: حفظ اتحاد و دوری از دوقطبی کردن کشور خواسته رهبر معظم انقلاب از تمام اقشار ملت، نیرو های مسلح، بسیجیان و مسؤولان است؛ باید در برابر نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دشمن مقابله کرد.
رژه تبريز سردار کريميان، فرمانده سپاه عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در مراسم رژه نیرو های مسلح تبریز که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: روی آوردن دشمن به میز مذاکرات نشان از قدرت و اقتدار ملت ایران دارد.
 
وی با اشاره به قدرت نیرو های مسلح کشور، تصریح کرد: رژه نیروهای مسلح کشور یاد آور نشان از قدرت نیرو های مسلح کشور و میزان بالای قدرت بازدارندگی کشور است، رژه نیرو های مسلح یادآور نبرد دفاع مقدس و قدرت رزمندگان اسلام است.
 
سردار کریمیان با تشریح تلاش های دشمنان نظام اسلامی برای از پای در آوردن انقلاب بزرگ ایران، افزود: دشمن با تحمیل 8 سال جنگ و دفاع به ملت عزیز ایران تلاش داشت تا انقلاب نوپای ایران اسلامی را در همان ابتدا ازپای درآورد و ریشه های آن را بخشکاند.
 
وی خون شهیدان را مظهر اقتدار و عظمت میهن اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: نبرد جانانه رزمندگان دفاع مقدس و شهیدان عامل اقتدار و تثبیت انقلاب اسلامی شد و ارزش ها و آرمان های انقلاب را به جهانیان مخابره کرد.
 
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به نبرد نرم دشمن در شرایط امروزی، خاطرنشان کرد: دشمن امروز شیوه نبرد با انقلاب را تغییر داده است و با شیوه‌ای جدید و نبردی نرم وارد میدان شده است، لازم است برای نبرد در جنگ نرم دشمن خود را آماده تر کنیم.
 
وی با اشاه به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: حفظ اتحاد و دوری از دوقطبی کردن کشور خواسته رهبر معظم انقلاب از تمام اقشار ملت، نیرو های مسلح، بسیجان و مسؤولان است، باید در برابر نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دشمن به فرمان رهبری آماده بود.
 
سردار کریمیان 31 شهریور را آغاز هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با امام و شهدا دانست و ابراز داشت: باید امروز راه و مسلک امام و شهدا را ادامه داد و در این مسیر با جان و دل حرکت کرد./854/203/ب3
ارسال نظرات