۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۸۸۸۴۸
امام جمعه همدان:

نطفه برخی در داخل با عشق به آمریکا بسته شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه همدان گفت: عده ای در داخل نطفه شان با عشق به آمریکا بسته شده است و از اینکه آمریکا نمی تواند در تصمیم گیری های ما شریک شود دق می کنند.
ايت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز همدان گفت: با توجه به اینکه در آستانه روز عرفه قرار گرفته ایم از این رو باید تقوای عرفاتی داشته باشیم و نفس را قربانی کنیم.

 

وی افزود: امروز جمعه سالروز بزرگداشت استاد محمد حسین شهریار و روز شعر و ادب فارسی نام گذاری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه یک شنبه آینده سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا از سوی ماموران آل سعود می باشد و آل سعود با گدایی کردن از کشورهای دیگر جنایات خود را به حد اعلا رسانده است به طوری که امام خمینی (ره) فرمودند؛ اگر صدام را ببخشم آل سعود را نخواهم بخشید.

 

وی در ادامه افزود: هم اکنون اسرائیل غاصب با کمال قباحت با فجیع ترین وجه به قبله اول مسلمین توهین می کند و می خواهد پای مسلمین را ازبیت المقدس ببرد.

 

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کاری نکنید پای آمریکا به کشورمان باز شود تصریح کرد: عده ای نطفه شان با عشق آمریکا بسته شده و اینها برای اینکه آمریکایی ها نمی توانند در تصمیم گیری های ما شریک شوند دارند از غصه دق می کنند.

 

امام جمعه همدان اظهار داشت: همین آمریکا در یمن و سوریه هزاران نفر را آواره کرده است و بنا به گفته آوارگان، اروپاییان با آنها مانند یک حیوان رفتار می کنند.


وی با اشاره به اینکه کار دانشمندان ما در صنعت هسته ای فوق العاده است بیان داشت: سازمان انرژی هسته ای در صنعت هسته ای فردو امکانات فراوانی فراهم کرده و زحمات زیادی کشیده است به طوری که آمریکا اصرار بر تعطیلی فردو دارد.

 

وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه هسته ای در دانشگاه همدان اشاره کرد و از هم استانی ها خواست که از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

ایت الله محمدی با تاکید بر زیارت امام حسین در روز عرفه و ضرورت کسب معرفت گفت: سه شنبه ای که در پیش روست سالروز حرکت امام حسین (ع) از مکه به صحرای کربلاست و از مردم می خواهیم نسبت به وقایع عاشورا با دیدی تحلیل گرانه و عبرت آموز نگاه کنند.

 

وی در پایان به نزدیک شدن جشن عاطفه ها اشاره کرد و با توجه به اینکه امسال به دلیل مشکلات اقتصادی عده ای بیشتر از قبل در مضیقه هستند از مردم خواست در این جشن شرکت کرده و هر چه درتوان دارند کمک کنند./866/202/ب1

ارسال نظرات