۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۲۸۶۶۵۳
در ورامین برگزار می‌شود:

آیین افتتاح سال تحصیلی حوزه علمیه کوثر

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کوثر ورامین گفت: سخنران ویژه برنامه افتتاحیه آیت‌الله محمودی امام جمعه شهرستان ورامین نماینده ولی فقیه و موسس حوزه علمیه کوثر خواهد بود.
آيت الله سيد مرتضي محمودي امام جمعه ورامين

طاهره شاکری مدیر حوزه علمیه کوثر ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به افتتاحیه حوزه علمیه کوثر در سال تحصیلی جدید، گفت: سه شنبه 24 شهریور به مناسبت روز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه (س) مراسم افتتاحیه سال جدید حوزه علمیه کوثر ورامین برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه افتتاحیه با حضور استادان محترم و همه طلاب معزز و هدیه شاخه گل و کادو به طلاب جدید الورود برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه کوثر ورامین تصریح کرد: ابتدای برنامه افتتاحیه با قرائت قرآن مجید آغاز شده و سپس با بیانات و تذکرات مدیریت در خدمت همسر شهید اندرزگو خواهیم بود.

شاکری بیان داشت: سخنران ویژه برنامه افتتاحیه آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه شهرستان ورامین نماینده ولی فقیه و مؤسس حوزه علمیه کوثر خواهد بود و در ادامه با برنامه‌های متنوع دیگر مراسم افتتاحیه به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به مبانی آموزشی حوزه علمیه کوثر ورامین، گفت: علاوه بر مبانی آموزشی که مرکز مدیریت در خدمت حوزه قرار داده است حوزه کوثر برنامه‌های دیگری از قبیل آموزش مکالمه زبان عربی، آموزش مداحی، تعلیم فن سخنرانی و سخنوری را در برنامه آموزشی خود قرار داده است.

مدیر حوزه علمیه کوثر ورامین با اشاره به فضای آموزشی حوزه کوثر، گفت: از فضای آموزشی حوزه راضی هستیم و تنها دغدغه ما نبودن سالن است که بتوانیم در مراسم‌ها و زمان امتحان از آن استفاده کنیم.

شاکری با اشاره به نشاط طلبگی در میان طلاب خاطر نشان کرد: طلاب معزز می‌توانند با آموزش‌های ارشادی و ارتقاء اخلاق و ایمان نشاط طلبگی را در خود ایجاد و آن را تقویت کنند در همین راستا کم شدن حجم درسی طلاب خواهر در ایجاد نشاط طلبگی بسیار موثر خواهد بود./807/302/ب3

ارسال نظرات