۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۸۶۶۴۰
اوقاف مصر:

با تمام توان در برابر سودجویان دینی خواهیم ایستاد

خبرگزاری رسا ـ اوقاف مصر با واکنش به شایعه‌های اخیر علیه این وزارت تاکید کرد که با تمام توان در برابر کسانی که به نام دین به دنبال سودجویی و تخریب چهره دینی هستند، مبارزه خواهد کرد.
مختار جمعه


به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر نسبت به ادعاهای جمعیت اخوان المسلمین و سایر گروهک‌های تروریستی واکنش نشان داد.

 

مختار جمعه گفت: وزارت اوقاف در برابر این هجمه های مغرضانه و ظالمانه، ذره ای کوتاه نیامده و عقب نخواهد نشست، بلکه با نیرو و توان هرچه بیشتر در راه حق قدم برداشته و با اخلاص و ایمان بیشتری به کشور خدمت خواهد کرد.

 

جمعه افزود: هرچه زمان بیشتر می‌گذرد، درستی و عدالت ما در این قضیه و رویارویی با افراط و تفریط مشخص می‌شود. اوقاف مصر از هر آنچه که دارد، برای مبارزه با کسانی که با سوء استفاده از دین، به تجارت دینی پرداخته وچهره اسلام را زشت جلوه می دهند، استفاده خواهد کرد و اجازه نفوذ خائنان و مزدوران را به بدنه دینی کشور نمی دهد.

 

گفتنی است چندی پیش جمعیت اخوان المسلمین و گروه‌های تروریستی با نشر اخباری در رسانه‌ها و سایت‌ها اعلام کردند که اوقاف مصر از مواضع ضد تروریستی خود دست کشیده است./981/ب903/د

ارسال نظرات