۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۸۶۶۱۲

چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران حماس

خبرگزاری رسا ـ جهاد اسلامی فلسطین درج نام فرماندهان حماس در لیست تروریسم به دست آمریکا را دادن چراغ سبز به تل‌آویو برای ترور آنها اعلام کرد.
جهاد اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد اقدام آمریکا در گنجاندن رهبران حماس به لیست تروریسم چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای ترور آنهاست.

 

جهاد اسلامی در بیانیه خود افزود: این تصمیم آمریکا در راستای تلاش اسرائیل برای تخریب تصویر مقاومت فلسطین است؛ درج رهبران مقاومت در لیست تروریسم، باج‌خواهی سیاسی و ایجاد رعب برای  تمام مخالفان سیاست‌های آمریکاست.

 

جهاد در ادامه تصریح کرد: آمریکا نمی‌تواند این حق را به خود بدهد کسانی که بر اساس حق طبیعی شان از جان خود دفاع می‌کنند، در مقابل دشمنی و ظلم می‌ایستند و برای تحقق استقلال و تعیین سرنوشتی را که قوانین بین‌المللی به آن اذعان دارد، تلاش می‌کنند در لیست تروریسم قرار دهد.

 

واشنگتن سه‌شنبه شب (دیشب) «محمد ضیف»  فرمانده گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس، «یحیی سنوار» و «روحی مشتهی» دو فرمانده دیگر حماس را در لیست سیاه خود قرار داد. ایالات متحده آمریکا همچنین نام «سمیر قنطار» اسیر آزاد شده لبنانی را در فهرست سیاه تروریسم درج کرده است./982/ب101/د

ارسال نظرات