۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۸۵۳۳۴
اتحادیه تصوف اسلامی یمن:

عربستان شیطان قرن و حامی تروریسم بین المللی است

خبرگزاری رسا ـ اتحادیه تصوف اسلامی یمن با محکومیت حادثه انفجار تروریستی مسجد موید صنعا تاکید کرد که عربستان شیطان قرن و حامی اصلی تروریست‌های داعشی است.
اتحاديه تصوف اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اتحادیه تصوف اسلامی یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت حادثه انفجار تروریستی مسجد موید منطقه جراف صنعا،  این حادثه را عملی بزدلانه توصیف کرده و آن را بازتاب انحطاط اخلاقی عاملان انفجار برشمرد.

 

در این بیانیه آمده است: جنایت‌های داعش هیچ گونه ارتباطی با اسلام نداشته و در حقیقت ابزاری از سوی سرویس‌های جاسوسی بیگانه و با مدیریت شیطان قرن یعنی عربستان سعودی است تا امت اسلامی را با تحریف مفهوم جهاد از درون نابود ساخته و مسلمانان را به قتل برسانند.

 

در این بیانیه خاطر نشان شده است: به اذعان همگان، عربستان سعودی از آغاز تا به امروز به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان و شعله ور ساختن آتش فتنه‌های طایفه‌ای بوده است و شواهد آن در سوریه، یمن، عراق و ... آشکار است.

 

اتحادیه تصوف اسلامی با اشاره به اینکه آخرین تحولات صحنه سیاسی یمن را پیگیری کرده است، تصریح کرد: با توجه به شدت یافتن جنایت‌های عربستان، گروهک‌های تروریستی نظیر داعش و مزدوران داخلی در کشتار بیگناهان با روش‌هایی همچون آتش زدن، سر بریدن، تکه تکه کردن اعضای بدن و ... بر خود لازم دانستیم که نسبت به این وحشی‌گری‌ها موضع خود را شفاف اعلام کنیم.

 

اتحادیه تصوف اسلامی افزود: ما از جنایت‌کاران نسبت به تخریب مساجد، معبدها، مقبره انبیای الهی همچون مقبره شعیب نبی در استان تغز اعلام برائت می جوییم و در قیام به وظیفه دینی خود در نفی منکر و آگاهی و امید بخشیدن به مردم دو پیام را به مردم و ارتش و کمیته‌های مردمی اعلام می کنیم.

 

در این بیانیه خاطر نشان شده است: مردم آگاه و هوشیار یمن در مناطق مختلف خصوصا تعز، در یک صف واحد و در کنار هم برای بیرون راندن دشمن داخلی و ریشه کن کردن تررویسم داعشی که به صورت وبا در این سرزمین منتشر شده است، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

 

اتحادیه تصوف اسلامی خطاب به ارتش یمن و کمیته‌های مردمی تأکید کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی هوشیاری امنیتی خود را بالا برده و تلاش خود را برای خشکاندن درخت خبیث تروریسم دو چندان کنند و بدانند که با ایستادگی، پایداری، استقامت و انجام فرائض خود به پیروزی دست خواهند یافت./981/ب901/د

ارسال نظرات