۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۲۸۴۳۵۶
نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد شهرضا:

مسؤولان مناصب دنیوی را امتحانی از ناحیه الهی بدانند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد شهرضا گفت: افراد باید از دوران مدیریت برای خدمت گزاری به مردم استفاده کنند و مناصب دنیوی را امتحانی از ناحیه الهی بدانند.
هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام یحیی رهایی نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد شهرضا امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهرضا، امانت داری را ازجمله وظایف مدیران و کارکنان در محیط های اداری دانست و تصریح کرد: روایتی مشهور می فرماید «اَلمَجالِسُ بَالأمانة» و بر این اساس مدیران باید تا حد توان از افشای اسرار و نیات مراجعان و زیر دستان خود خودداری کنند.

 

 

وی ایمان و تقوا را عامل بازدارنده مهمی در ارتکاب موارد خطا و بی قانونی در ادارت برشمرد و تأکید کرد: هر فردی و در هر جایگاهی وقتی مؤمن بالله باشد قدر و شأن خود را شناخته و از موقعیت خود برای ساختن آخرت استفاده می کند.

 

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد شهرضا، مشورت و نظر سنجی را از جمله مزایای مدیران موفق برشمرد و عنوان کرد: بر اساس دستور صریح قرآنی «وَ شاوِرهم فی الأمر» استفاده از آراء و نظرات مختلف گامی در راستای بهره برداری بهینه از وقت و امکانات است.

 

 

حجت الاسلام رهایی تأکید کرد: پروردگار حکیم می فرماید «فاِذا عَظَمتَ فَتَوَکَل عَلی الله» بنابراین قاطعیت در اجرای امور نیز پس از مشورت و تدبیر رأی صائب لازم است.

 

 

وی تقیّد به اصول و مبانی دین اسلام را مهم ترین رکن در اجرای امور دانست و اظهار کرد: افراد باید از دوران مدیریت برای خدمت گزاری به مردم استفاده کنند و مناصب دنیوی را امتحانی از ناحیه الهی بدانند.

 

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد شهرضا یکی از مهم ترین ارکان مدیریت را اعتماد سازی مدیران در مجموعه تحت امر خود دانست و گفت: ایجاد فضایی آرام و امن در محیط اداره و در عین حال تکریم ارباب رجوع می تواند بستر مناسبی برای خدمت رسانی به مردم فراهم کند./868/پ202/ب4

ارسال نظرات