۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۸۳۴۲۳
آیت الله نمازی:

روحانیت نقش مهمی در آرامش فضای انتخابات دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: روحانیت باید مردم و نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها را ارشاد و توجیه کند، چرا که کلید حل مشکلات در دست خدایی است که فضلش انقطاع ندارد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان صبح امروز در جلسه شورای زکات شهرستان کاشان با تبریک میلاد با سعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: در رابطه با رحمت الهی و نزولات آسمانی باید امیدوار به آینده بود و از رحمت الهی مأیوس نبود.

 

وی افزود: خدا واسع الرحمه و واسع المغفره است، از این رو باید خود و دیگران را به رحمت خدا توجه بدهیم چرا که وضعیت کنونی خشکسالی و بحران بی آبی ادامه نخواهد داشت و در سال جاری و تا پایان امسال خداوند درهای رحمت خودش را به روی بندگانش باز خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان باز شدن درهای رحمت های الهی به روی بندگانش را به شرط پیروی از فرامین الهی و پرهیزاز گناه، تهمت، غیبت، افترا و تخریب یکدیگر دانست و گفت: با توجه به اینکه فضای کشور در حال حرکت به سمت برگزاری دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است، نامزدهای انتخابات باید رعایت یکدیگر را داشته و از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنند.

 

آیت الله نمازی تأکید کرد: اگر روحانیت در راهنمایی و ارشاد نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها اهتمام نداشته باشند و فضای سالم انتخابات به سمت غیبت و تهمت و تخریب یکدیگر پیش برود و نسبت به وظایف قانونی یکدیگر بی توجه باشند خداوند نیز باران رحمت خود را از بندگانش دریغ خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: روحانیت باید مردم و نامزدهای انتخاباتی و هوا داران آنها را ارشاد و توجیه کند، چرا که کلید حل مشکلات در دست خدایی است که فضلش انقطاع ندارد و دائما فضل اش بر ملت فاضل است.

 

آیت الله نمازی گفت: کسی که دو دستی می بخشد و عطا می کند خدا است و باز شدن گره کار و حل مشکلات به خدا است و هرچه خوبی است از آن خدا است و بدی ها از ما بندگان خدا است.

 

به گفته وی، بی مهری ها، بی محبتی ها، بی اعتنایی ها، بی اخلاقی ها و درگیری های جامعه که در سایت ها و روزنامه ها شاهد بروز و ظهور آن هستیم نشأت گرفته از بی اخلاقی ها و تهمت ها و غیبت ها است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که برخی از مشکلات از خواص است و مردم ایران، مردم خوبی هستند گفت: در جامعه توحیدی امروز که مردم را اعدام سیاسی می کنند، همه باید در امنیت و آسایش و آرامش زندگی کنند.

 

آیت الله نمازی گفت: مشکلات اخلاقی در جامعه آثار خودش را دارد، از این رو  وقتی جرقه آتشی شعله ور می شود همه را در خودش می سوزاند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به لزوم رفع مشکلات آب از سوی مسؤولان ذیربط گفت: افرادی که مدیریت اجرایی برعهده دارند نسبت انجام متعهدانه مسؤولیت خود اهتمام داشته باشند تا شاهد پیشرفت هایی در زمینه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و کشاورزی باشیم./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات