۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۸۲۱۹۳

جهاد اسلامی پیروزی «محمد علان» را پیروزی تمام جهان خواند

خبرگزاری رسا ـ جهاد اسلامی ضمن اعلام اینکه رژیم صهیونیستی مسؤولیت کامل زندگی «محمد علان» را بر عهده دارد، افزود پیروزی وی در وادار کردن صهیونیست‌ها به عقب‌نشینی از مواضع خود مانند پیروزی کل جهان است.
جهاد اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جهاد اسلامی فلسطین در کنفرانسی ویژه «محمد علان» اسیر فلسطینی اعلام کرد پیروزی وی به مثابه پیروزی کل جهان است.

 

محمدالهندی از رهبران ارشد جهاد اسلامی گفت: مسؤولیت کامل زندگی محمد علان بر عهده اسرائیل است.

 

وی تصریح کرد: علان پیروز شد و پیروزی وی مانند پیروزی فلسطین است.

 

الهندی تاکید کرد که جهاد اسلامی ارتباطی با راکت‌های شلیک شده به سمت اراضی اشغالی در شب گذشته ندارد و این اتهامات تل‌آویو کذب و باطل است.

 

الهندی در ادامه تصریح کرد: جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر سر سرزمین فلسطین چانه‌زنی نمی‌کند و به مقاومت خود برای آزادسازی آن ادامه می‌دهد.

 

خالد البطش از دیگر اعضای ارشد جهاد اسلامی نیز گفت: محمد علان، فلسطین را با مقاومت اسطوره‌ای خود سربلند کرد همانگونه که سامر عیساوی و خضر عدنان پیش‌تر این کار را انجام داده بودند.

 

وی افزود اسیر علان با مقاومت خود، نه تنها مسیر لغو سیاست بازداشت موقت را ترسیم کرد بلکه مسیر آزادسازی تمامی اسرا را نیز رسم کرد.

 

محمد علان در اعتراض به بازداشت موقتش حدود 65 روز دست به اعتصاب غذا زد و پس از لغو حکم بازداشت موقت 6 ساله‌اش از سوی رژیم صهیونیستی که مقدمه آزادی او به شمار می‌رود، امروز به اعتصاب غذای خود پایان داد./994/ب101/د

ارسال نظرات