۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۸۰۵۸۶

حماس آتش بس طولانی با رژیم صهیونیستی را بعید دانست

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امکان دستیابی به آتش‌بس طولانی مدت میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی را بعید دانست.
جهاد اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امکان دستیابی طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی به آتش بس طولانی مدت آن هم در دوره کنونی را بعید دانست.

 

داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره تصریح کرد که واسطه‌های میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس برنامه یا پیشنهادی مشخص از جانب طرف اسرائیلی برای آتش‌ بس ارائه نکرده‌اند.

 

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در قسمت دیگری از اظهارات خود انتشار اخباری درباره توافق میان طرف‌های فلسطینی با رژیم اشغالگر قدس بر سر ساخت اسکله دریایی در ساحل نوار غزه را تکذیب کرد و اعلام کرد که آنچه در توافق آتش‌بس باید قید شود، رفع کامل محاصره نوار غزه است.

 

این در حالی است که گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اخیرا به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت شهادت محمد علان اسیر فلسطینی دربند بازداشت اداری در زندان‌های صهیونیستی، دیگر به توافقنامه آتش بس امضا شده میان این رژیم و گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه پایبند نخواهد بود./994/ب102/د

ارسال نظرات