۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۲۷۹۹۰۵
یکی از روحانیان عربستان:

اسلام تکفیری‌ها مروج فساد و فتنه است

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان عربستان، هدف تروریست‌های تکفیری از عملیات‌ها انتحاری را نابودی امنیت کامل عربستان دانست.
شيخ منصور سلمان از روحانيان عربستان


به  گزارش خبرگزای رسا، حجت الاسلام منصور سلمان، از روحانیان شیعه عربستان در سخنانی درباره هدف تروریست‌های تکفیری از اقدامات خرابکارانه در خاک این کشور سخن گفت و اعلام کرد: هدف نهایی تکفیری‌ها نابودی کامل امنیت در این کشور است و تا محقق نشدن این هدف دست از جنایت‌ برنخواهند داشت.

 

وی افزود: جنایت تکفیری‌ها در چندین مورد مشابه به کشتار مسلمانان در مساجد که خانه امن الهی است متمرکز شده و تروریست‌ها در این مساله به شیعه و سنی رحم نمی کنند.

 

این روحانی عربستانی در توضیح بهانه افراط گرایان در انجام اقدامات جنایتکارانه گفت: این افراد که از عقیده‌ای فاسد برخوردار هستند، تمام مسلمانان اعم از شیعه و سنی و پیروان ادیان دیگر را نیز تکفیر می کنند و در نتیجه ریختن خون آنان را مباح می شمارند.

 

شیخ منصور سلمان ادامه داد: اسلامی که این افراد داعیه دار آن هستند اسلامی است که با تمام مبانی دین مبین اسلام حقیقی در تضاد بوده و مروج فساد و فتنه است.
 
وی تکفیری‌ها را تهدیدی جدی برای امنیت ملی کشور دانست و از مقامات کشوری خواست که برای مقابله کوبنده با این گروه‌ها تدبیری اندیشیده و منابع حمایتی آنان را مسدود کنند.

 

این روحانی شیعه، واقعه تروریستی منطقه عسیر این کشور را محکوم و تاکید کرد: نیروهای نظامی این منطقه که برای حفظ امنیت این کشور تلاش می کردند در حال نماز به شهادت رسیدند و تروریست‌های افراط گرا بدون توجه به مکان مقدسی چون مسجد، با تیغ تکفیر جان این افراد را گرفتند./1321/ب901/د

ارسال نظرات