۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۲۷۹۸۹۲

بیانیه مشترک علمای شیعه و سنی عربستان در محکومیت انفجار تروریستی منطقه عسیر

خبرگزاری رسا ـ عالمان دینی سنی و شیعه استان قطیف عربستان در بیانیه مشترکی انفجار تروریستی منطقه عسیر این کشور را محکوم کردند.
انفجار در منطقه عسير عربستان


به گزارش خبرگزاری رسا، پس از وقوع حادثه تروریستی در مسجد منطقه عسیر عربستان، علمای شیعه و سنی این کشور، این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرده و آن را نشان از دشمنی تکفیری‌ها با اصل اسلام دانستند.

 

در همین راستا 43 نفر از علمای استان قطیف عربستان امروز بیانیه مشترکی صادر کرده و اینگونه اقدامات را در این کشور جرمی مبتنی بر خیانت و گمراهی برشمردند.

 

در این بیانیه آمده است: مردم استان قطیف، اعم از شیعه و سنی در این حادثه با هموطنان سعودی ابراز همدردی کرده و مورد هدف قرار گرفتن نیروهای امنیتی در منطقه عسیر را به شدت محکوم می کند.


عالمان دینی استان قطیف اعلام کردند: مردم این منطقه آمادگی کامل خود را برای شناسایی منابع حمایتی تکفیری‌ها در عربستان اعلام می کنند و حاضرند برای و جلوگیری از این اقدامات تروریستی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

 

روز پنجشنبه گذشته یک تروریست انتحاری در قالب یک مأمور خدماتی وارد ساختمان نیروهای امنیتی عربستان در ابها مرکز عسیر در جنوب عربستان شده بود و بعد از اجرای عملیاتش در میان نمازگزاران در مسجد این مرکز دستکم 12 نیروی امنیتی و 3 کارمند این مرکز کشته شدند/1321/ب902/د 

ارسال نظرات