۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۲۷۹۲۵۲
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

انفجار تروریستی عسیر عربستان نشانگر دشمنی داعش با شیعه و سنی است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه اهل سنت صیدای لبنان ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در منطقه عسیر عربستان، اعلام کرد: تکفیری‌ها با این کار ثابت کردند تنها دشمن شیعیان نبوده و با تمام مسلمانان سر جنگ دارند.
شيخ ماهر حمود، امام مسجد قدس در شهر صيدا لبنان


به گزارش خبرگزای رسا، شیخ ماهر حمود، خطیب جمعه اهل سنت در شهر صیدای لبنان، سخنرانی روز گذشته که در مسجد قدس این شهر برگزار شد، از تحقق نابودی اسرائیل در سایه وحدت امت اسلامی سخن گفت.

 

وی افزود: کشورهای عربی اسلامی و از جمله لبنان، در باتلاقی از مشکلات ریز و درشت داخلی گرفتار شده اند که مانع تحقق آرمان‌ نابودی اسرائیل شده است. در کشور ما مشکلاتی از جمله کمبود خدمات شهری، فساد بالای اداری و سیاسی، مشکلات امنیتی به ویژه در منطقه عین الحلوه و دیگر مسایل، وضع معیشتی مردم را به وضع وخیمی تبدیل کرده است.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به فتنه گروه‌های تروریستی در سوریه و تهدید مرزهای لبنان اشاره و تصریح کرد: گروه‌های تکفیری با استمرار حرکت خود در عراق و سوریه و یمن با استفاده از ابزار قتل و خشونت، دست از فتنه افروزی برنداشته و در پی ضربه زدن به کیان اسلام و مسلمانان هستند.

 

شیخ ماهر حمود ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی مسجدی در منطقه عسیر عربستان، ادامه داد: تکفیری‌ها با این کار خود ثابت کردند که تنها سر جنگ با شیعیان ندارند بلکه با تمام مسلمانان درگیر بوده و به مساجد که خانه امن الهی است یورش برده و خون مسلمانان را می ریزند.


وی در پایان چشم انداز پیش روی کشورهای اسلامی را با نابودی کامل رژیم صهیونیستی امیدوارکننده دانست و گفت: با نصرت الهی و با حمایت از نیروهای مقاومت اسلامی که در برابر صهیونیست‌ها ایستادگی می کنند، تا نابودی این رژیم غاصب راهی نمانده است./1321/ب902/ک

ارسال نظرات