۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۲۷۸۶۸۳
ناظر کیفی همایش مشروطه:

تبریز از لحاظ روحانیت و حوزه های علمیه زبانزد و دارای پیشینه طولانی است

خبرگزاری رسا ـ ناظر کیفی دومین همایش از نهضت مشروطیت با بیان این‌که مردم آذربایجان قدردان علما هستند، گفت: تبریز از لحاظ روحانیت و حوزه های علمیه زبانزد و دارای پیشینه طولانی است.
ميکائيل جمال پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، میکائیل جمال پور، ناظر کیفی دومین همایش از نهضت مشروطیت تا قیام 29 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی و رییس بسیج اساتید استان در دیدار اعضای شورای برگزاری این همایش با آیت الله شبستری، امام جمعه تبریز، که با حضور دکتر ولایتی همراه بود، گفت: تبریز از لحاظ روحانیت و حوزه های علمیه زبان زد و دارای پیشینه طولانی است.

 

وی ادامه داد: این مرز و بوم دارای خانواده های اهل علم و صاحب تصنیفات است، این چهره های بزرگ به جهت حضور در قم و تهران در این شهرها مورد تجلیل و بزرگداشت قرار گرفته اند و در این استان همایش بزرگداشتی برگزار نشده است.

 

جمال پور، ابراز داشت: مردم تبریز به سبب احساس دینی به علمای خود و با توجه به بیانات رهبری در خصوص آیت الله شبستری سعی بر برگزاری بزرگداشتی جهت تجلیل از مقام این عالم بزرگوار داشتند.

 

وی مخاطب بیانات رهبری را مردم دانست و افزود: بنابراین در ادامه همایش بزرگداشت سفر مقام معظم رهبری از وجود عالم گرانقدر آیت الله شبستری تجلیل به عمل آمد و این تجلیل در حقیقت پاسخی به بیانات رهبری در خصوص وی بود.

 

جمال پور، ابراز داشت: همایش گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به استان آذربایجان شرقی، در راستای تقویت این رابطه بین مردم و ولایت فقیه برگزار شد که با استقبال پرشور مردم در این همایش روبرو بودیم./854/پ203/ب4

ارسال نظرات