۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۷۶۸۴۶
عضو حماس:

مساله فلسطین در بدترین شرایط ممکن قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو جنبش حماس تأکید کرد که تجاوزهای صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی نتیجه عدم توجه کشورهای اسلامی به مسأله فلسطین و اختلافات داخلی فلسطینیان است.
نافذ عزام عضو دفتر سياسي جنبش جهاد اسلامي فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز در سخنانی در واکنش به تجاوزهای مکرر شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی، تاکید کرد که مسأله فلسطین در شرایط کنونی در بدترین وضع ممکن قرار دارد.

 

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، افزود که شرایط به وجود آمده در شهر اشغالی قدس و مسجد الاقصی نتیجه ناتوانی، کاستی‌ها و شکست در مقابله با طرح‌های رژیم صهیونیستی در این شهر و مسجد الاقصی به شمار می رود.

 

عزام در تشریح این مسأله گفت که عملیات فردی فلسطینی‌ها علیه صهیونیست به تنهایی برای حمایت از مسجد الاقصی که مهمترین مسأله کشورهای اسلامی و عربی است، کافی نیست.

 

این مقام جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد که کشورهای عربی در طی سال های گذشته با وجود اینکه شرایط در آن کشورها آرام بود، از مسجد الاقصی حمایت نکردند، اما امروز و در شرایطی که آن‌ها مشغول جنگ‌های داخلی هستند، انتظار زیادی از آن‌ها نمی رود.


وی تاکید کرد که این شرایط کشورهای عربی به همراه تفرقه فلسطینی‌ها، شرایط را برای رژیم اشغالگر قدس، برای عملی کردن طرح‌های صهیونیستی خود در شهر اشغالی قدس و مسجد الاقصی فراهم می‌کند.

 

نافذ عزام در پایان اظهارت خود خواستار متحد شدن فلسطینی‌ها برای مبارزه با رژیم صهیونیستی شد.

 

 وی تاکید کرد که فلسطینی‌ها خودشان باید بیش ترین مسؤولیت دفاع از قدس و مسجد الاقصی را برعهده بگیرند چرا که کشورهای عربی در گذشته چیزی برای مسجد الاقصی ارائه نکردند و اکنون نیز به دلیل شرایط پیش آمده در داخل این کشورها چیزی ارائه نخواهند کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات