۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۷۵۴۲۶
یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین:

فلسطین با مبدل شدن به اولویت امت اسلامی آزاد می‎شود

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که این کشور تنها در پرتو مبدل شدن به اولویت امت اسلامی آزاد خواهد شد.
نافذ عزام عضو دفتر سياسي جنبش جهاد اسلامي فلسطين

به گزارش خبرگزلری رسا، نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: امت اسلامی تنها در صورتی می تواند عظمت خود را بازگرداند و فلسطین را آزاد کند که مسأله فلسطین اولویت اول امت باشد و در این صورت است که ما از فتنه ها در امان می مانیم.

 

بنافذ عزام در خطبه های نماز عید فطر با بیان اینکه خون هایی که در کشورهای عربی ریخته می شود امت اسلام را جریحه دار می کند، افزود: تنها راه و قطب نمای درست این است که مسأله اصلی امت اسلام، مسأله فلسطین باشد و هر نوع فداکاری که در جهان اسلام صورت می گیرد برای مسأله فلسطین صورت گیرد.

 

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی یادآور شد: امتی که خداوند متعال گفته است، امتی واحده است به ناحق در حال درگیری و خونریزی است. فرزندان این امت دچار اختلاف شده اند و از مسأله اصلی خود یعنی فلسطین دور شده‌اند.

 

این مقام فلسطینی تصریح کرد: تلاش‌های امت اسلامی از مسأله فلسطین فاصله گرفته است. حال باید این سوال را مطرح کرد که جایگاه فلسطین در برنامه عرب‌ها و مسلمانان کجاست؟ باید اعتراف کرد که حوادث جهان عرب بر مسأله فلسطین تاثیر منفی گذاشته است.

 

شیخ عزام با تاکید بر حرمت کشتار و خونریزی داخلی در میان امت اسلام، افزود: رمز پیروزی مسلمانان صدر اسلام وحدت بود و هر زمان که امت اسلامی متحد و یکپارچه بوده، توانسته است پیروزی‌های بزرگی را محقق سازد و استکبار و کفر را درهم بشکند.

 

وی وظیفه اصلی امت اسلامی و عربی را حفظ وحدت و انسجام در قابل مسأله فلسطین دانست./994/ب101/د

ارسال نظرات