۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۷۴۵۸۳
به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران؛

ضیافت افطار سفره همدلی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ ضیافت افطاری با نام سفره همدلی در محل موزه طبیعت دار آباد تهران با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و جمعی از اصحاب رسانه، برگزار شد.
سفره افطاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با حضور حجت الاسلام میثم امرودی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران وجمع کثیری از اصحاب رسانه، شامگاه دوشنبه 22 تیر، ضیافت افطاری با نام سفره همدلی در محل موزه طبیعت دار آباد تهران برگزار شد.



کار رسانه بسیار حساس و مهم است

در بخشی از این مراسم، حجت الاسلام امرودی با تشکر از اصحاب رسانه بابت حضور در ضیافت سفره همدلی، گفت: این ضیافت به پاس زحمات خبرنگاران و در کل تمامی اصحاب رسانه برگزار می‌شود، باید در نظر داشت که اهالی رسانه بسیار محترم هستند و وظیفه ما نیز این است که از زحمات آنان قدردانی کنیم.



وی افزود: حرفه خبر بسیار حساس است، زیرا باید در مسیر اطلاع رسانی تمامی تلاش خود را به‌کار بست تا خبر در کمترین زمان ممکن و با دقت کامل به دست مخاطب برسد.



معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در پایان، با بیان این مطلب که شهرداری وظیفه خود می‌دانست که در جمع خبرنگاران باشد، تاکید کرد: در طول ماه مبارک رمضان مراسم‌هایی بسیاری برگزار می‌شود، اما دست اندرکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بسیار مشتاق بودند تا با برگزاری مراسمی هم در جمع خبرنگاران باشند و هم از زحمات خبرنگاران در طول یک‌سال تشکر کنند.



اجرای تئاتر در فضای باز

در بخش دیگری از این ضیافت تئاتری اجتماعی با موضوع شهر تهران برگزار شد.



تقدیر از زحمات خبرنگاران و اهالی رسانه

در پایان این مراسم با اهدای بسته‌ای فرهنگی از زحمات یک‌ساله خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.



گفتنی است که در این مراسم چهره‌های سرشناس در زمینه اجرای برنامه‌های زنده تلویزیونی نیز حضور داشتند.



لازم به‌ذکر است که از یکی از خبرنگاران خبرگزاری رسا، به عنوان نماینده یکی از خبرگزاری‌های برتر در سطح استان تهران، به‌طور رسمی جهت شرکت در این مراسم افطاری دعوت به‌عمل آمده بود./856/پ203/ب4

ارسال نظرات