۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۲۷۴۳۰۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند برنامه ریزی اصولی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: همه نهادها و دستگاه ها باید دست در دست هم داده و با عزمی شایسته در مسیر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف گام بردارند که این امر ارزنده نیازمند برنامه ریزی مدون و اصولی است.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به روز حجاب و عفاف، گفت: بهره گیری از حجاب و عفاف برکات و ثمرات گرانقدری داشته که باید از آن به بهترین نحو ممکن بهره گیری شود.

 

وی با بیان این که رعایت حجاب و عفاف باید به نحوی شایسته در جامعه صورت گیرد، بیان داشت: دین مبین اسلام دعوت به این امر مهم و ارزنده کرده است که سبب دوری از انحرافات و گناهان می شود.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که خانواده بستری مهم و ارزشمند در جامعه بوده که کارکردهای گرانقدری دارد، تصریح کرد: بهره گیری از حجاب و عفاف می تواند در مسیر تحکیم بنیان این نهاد والا اثرگذار بوده و نقشی گرانقدر ایفا کند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: همه نهادها و دستگاه ها باید دست در دست هم داده و با عزمی شایسته در مسیر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف گام بردارند که این امر ارزنده نیازمند برنامه ریزی مدون و اصولی است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امربه معروف و نهی از منکر باید در جامعه وجود داشته باشد که زمینه ساز ترویج خوبی ها می شود، گفت: امربه معروف و نهی از منکر باید به درستی صورت گرفته تا زمینه جذب و تاثیرگذاری پیام فراهم شود.

 

وی با اشاره به این که ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ضرورتی اساسی و مهم است، بیان داشت: بدحجابی مشکلاتی را در جامعه ایجاد می کند که باید زمینه های رفع آن فراهم شده و در این راستا از الگوهای اسلامی استفاده شود.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که سبک زندگی اسلامی باید در میان آحاد مردم و نسل جوان جامعه نهادینه شود، افزود: بهره گیری از این سبک ارزشمند می تواند زندگی انسان را در مسیر سعادت و رستگاری قرار دهد که باید از سبک زندگی غربی دوری کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دشمنان از طریق تهاجم فرهنگی به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند، تصریح کرد: تلاش آن ها در راستای تضعیف دین محوری و دوری از حجاب و عفاف در جامعه بوده که همه دستگاه ها، نهادها و خانواده ها باید هوشیاری لازم را داشته باشند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات