۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۲۷۳۶۱۴

تشریح انفجار تروریستی نماز جمعه کویت از سوی عاملان آن

خبرگزاری رسا ـ عامل انفجار تروریستی مسجد امام صادق (ع) کویت پس از بازداشت در بازجویی‎ها به ورود مواد منفجره از بحرین به کویت اعتراف کرد.
تروريست مسجد امام صادق کويت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، 2 تروریست سعودی تبار عامل انفجار مسجد امام صادق (ع) کویت پس از بازداشت و انجام بازجویی اعتراف کردند که با همکاری یکی از عناصر داعش در بحرین اقدام به تهیه مواد منفجره کرده اند.

 

بنابر اعترافات صورت گرفته، مواد اولیه از طریق پل ملک فهد در بحرین به عربستان سعودی وارد شده و تروریست ها پس از دریافت مواد منفجره به ساخت کمربند انفجاری در یکی از استراحتگاه‌های منطقه قصیم پرداختند.

 

با هماهنگی های صورت پذیرفته با گروهک تروریستی داعش در سوریه، کمربند انفجاری پس از تهیه در مکان سری درون یخچال ماشین قرار گرفت و برای گمراه ساختن پلیس گمرک روی آن با قوطی و آب پوشانده شد. سپس با ورود به کویت کمربند انفجاری تحویل عبد الرحمن صباح علی الطریق داده شد.

 

دو تروریست سعودی پس از 2 روز توقف در کویت و انجام عملیات، این کشور را ترک کرده و یکی به سمت طائف و دیگری به منطقه خفجی متواری شد.

 

پیش از آن مخالفان نظام آل خلیفه در سخنان متعددی حکومت بحرین را به دست داشتن در عملیات تروریستی مسجد امام صادق (ع) کویت متهم کردند./981/ب902/د

ارسال نظرات