کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» از سوی به نشر منتشر شد
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حوزه علمی مدیریت از روش های گوناگون تحقیق در تحلیل های خود استفاده می کند که نتیجه آن اداره مطلوب جوامع بشری است و بنابراین شناخت جوامع از نحوه اداره امور نیازمند بکارگیری روش های تحقیق در پژوهش های حوزه مدیریت می باشد.
در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین بار نسبت به چاپ و انتشار کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» نوشته «مایکل مایرز»و ترجمه دکتر علی اکبر عنابستانی، دکتر امیدعلی خوارزمی و امیرعلی خوارزمی اقدام کرده است.
محتوای این کتاب که نتیجه 20 سال تدریس روش تحقیق کیفی به دانشجوین تحصیلات تکمیلی رشته سیستم اطلاعاتی در دانشگاه «اوکلند» نیوزلند است، به دیدگاه های فلسفی، اخلاقی، روش های تحقیق کیفی، روش های جمع آوری داده ها، تحلیل داده های کیفی، نگارش و چاپ تحقیق می پردازد.
کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» در هفت بخش از جمله مفاهیم اساسی تحقیق، روش های تحقیق کیفی، روش های جمع آوری داده ها، تجزیه و تحیل داده های کیفی، تؤلیف و چاپ تحقیق و نتیجه گیری و همچنین در 19 فصل تدوین شده است.
مطالعه این کتاب که توسط به نشر در قطع وزیری به مبلغ 180.000ریال چاپ و روانه بازار شده است، برای استادان و دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت امور شهری، برنامه ریزی شهری و روستایی و غیره راهگشا می باشد.
علاقه مندان به تهیه کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» و همچنین مشاهده و تهیه سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتیwww.behnashr.com و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق