۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۷۰۸۱۸
یکی از روحانیان لبنان:

تأمین امنیت مساجد و مراکز دینی لبنان الزامی است

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنان وجود قوای نظامی مقاومت و ارتش در مناطق مرزی این کشور را تمجید کرد و افزود: تا زمانیکه این نیروها در این مناطق باشند داعش مجالی برای فعالیت پیدا نمی‌کند.
حجت الاسلام صادق نابلسي، امام جماعت مسجد الزهرا (س) صيدا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الالسلام صادق نابلسی، در برنامه تلوزیونی، به حمایت روسیه از سوریه اشاره کرد و گفت: در دیدار اخیر محمد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان با پوتین، رییس جمهور روسیه، مسایلی در مورد بشار اسد و نظام سیاسی روسیه مطرح شد و پوتین اعلام کرد که حمایت از دولت بشار اسد را یک اصل می‌داند.


این روحانی لبنانی به اقدامات موثر ارتش و مقاومت این کشور در مناطق مرزی لبنان و سوریه اشاره و تصریح کرد: تا قوای نظامی ما در مرزها مقتدرانه حضور داشته باشند، گروه تروریستی داعش مجالی برای فعالیت پیدا نمی‌کند و امکان عبور از مرزهای این کشور برای گروه‌های تکفیری ممکن نیست.


شیخ صادق نابلسی، تهدید فعلی لبنان از سوی داعش را برخی از روستاها و افرادی دانست که در داخل به افکار افراطی گروه‌های تکفیری نزدیک هستند و این مساله از خطرهای جدی است که مسوولان لبنانی باید نسبت به آن هوشیاری کامل داشته باشند.


وی در پایان نفوذ داعش را از طریق برخی افراد داخلی در لبنان دانست و اعلام کرد: تا زمانیکه وجود افراط گرایان در داخل احساس شود باید به فکر تامین امنیت مساجد و مراکز تجمع دینی باشیم و مسوولان باید بدانند که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت لبنان استفاده خواهد کرد./1321/ب902/ک

ارسال نظرات