۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۲۷۰۰۴۰
جمعیت علمای مسلمان لبنان تأکید کرد؛

دست اسرائیل در انفجار تروریستی کویت آشکار است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان لبنان انفجار تروریستی در منطقه شیعه نشین کویت را محکوم کرد و این حادثه را در راستای اهداف رژیم صهیونیستی دانست.
جمعيت علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمیعت علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه‌ای انفجار تروریستی در مسجد شیعیان کویت واقع در منطقه الصوابر این کشور را محکوم کرد.

 

در این بیانیه آمده است: دست پلید اسرائیل جنایتکار همواره آغشته به خون مسلمانان بی گناه منطقه است و این بار نیز این رژیم غاصب با استفاده از افراط گرایان تکفیری، به فتنه افروزی و جنایت در کویت پرداخته است.

 

این جمیعت در بیانیه خود اعلام کرد: پدیده تکفیر که با تروریسم همراه شده است، نه تنها عراق و سوریه، بلکه تمام جهان اسلام را هدف قرار داده است و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا به فتنه افروزی و جنایتگری در ممالک اسلامی بپردازد.

 

این جمعیت ادامه داد: در بهترین ماه‌ یعنی ماه مبارک رمضان و در شریفترین روز یعنی روز جمعه و در روحانی ترین حالات یعنی در هنگام برگزاری نماز یک اقدام ضد بشری که تنها برای خدشه دار کردن وجهه اسلام و نابودی وحدت اسلامی است ده‌ها مسلمان شیعه را به خاک و خون می‌کشد و اسرائیل از این اقدام خرسند می‌شود.

 

این جمعیت از امیر کویت و مسوولان این کشور خواست تا با پیگیری عاملان این جنایت آتش فتنه را در نطفه خفه کنند و نگذارند که دشمن با اینگونه اقدامات نقشه‌های استعماری و ضد وحدت خود را دراین کشور اجرایی کند.

 

در پایان این بیانیه آمده است: این جنایت تنها یک دسته از مردم کویت را مورد هدف قرار نداده است بلکه  همه مردم این کشور در تیررس اقدامات فتنه جویانه تکفیری‌ها هستند و مردم کویت باید بیش از پیش هوشیار خود را حفظ کنند./1321/ب901/د 

ارسال نظرات