۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۲۶۹۸۹۹

اخبار کوتاه اوقاف شهرستان نجف آباد

خبرگزاری رسا ـ انعقاد تفاهم نامه ای با اداره فنی و حرفه ای شهرستان نجف آباد در راستای ترویج قرآن کریم و برگزاری اردوی یک روزه برای دانش آموزان نجف آبادی از مهم ترین اخبار اداره اوقاف شهرستان نجف آباد بعد از انتصاب رییس جدید اوقاف شهرستان است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف‌آباد، حجت الاسلام اصغر توسلی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد درباره انعقاد تفاهم نامه با اداره فنی و حرفه ای شهرستان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در راستای اجرای طرح ملی حافظان قرآن کریم تفاهم نامه ای با اداره فنی و حرفه ای شهرستان نجف آباد منعقد کرد.

 

وی در ادامه بیان داشت: طبق این تفاهم نامه مقرر شد که از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در دو مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نجف آباد کلاس های حفظ قرآن کریم در قالب اجرای طرح ملی حافظان قرآن کریم برگزار شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در ادامه افزود: همچنین طبق این تفاهم نامه تامین استاد در کلیه رشته های حفظ قرآن کریم، انجام تبلیغات و اطلاع رسانی نیز برعهده اداره اوقاف و امور خیریه است و تجهیز و امکانات مورد نیاز از سوی اداره فنی و حرفه ای شهرستان تامین شود.

 

حجت الاسلام اصغر توسلی در ادامه بیان کرد: توافق دیگری که با اداره فنی و حرفه ای انجام شد، برگزاری دوره های امداد ونجات، اخلاق حرفه ای، کلاس های پیش گیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی، کلاسهای مهارتی و هنری است که در بقاع متبرکه و مراکزی که طرح ملی حافظان قرآن کریم شهرستان اجرا می شود با همکاری سازمان فنی و حرفه ای شهرستان این دوره ها برای قرآن آموزان و مربیان قرآنی برگزار شود.

 

اردوی یک روزه دانش‌آموزان نجف‌آبادی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در ادامه گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردوی یک روزه ای برای دانش آموزان نجف آبادی برگزار کرد.

 

حجت الاسلام اصغر توسلی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در راستای اجرای طرح نشاط معنوی برای تعداد 150 نفر از دانش آموزان نجف آباد که در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کرده اند حضور داشتند در این اردوی روزه شرکت کردند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: این اردوی یک روزه با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه برگزار شد و دانش آموزان را در این اردوی یک روزه از نزدیک با بقاع متبرکه شهرستان مبارکه و مراکز تفریحی و سیاحتی این شهرستان آشنا شدند./1306/د101/ب4

ارسال نظرات