۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۶۹۶۵۴
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف همدان:

محافل انس با قرآن کریم در استان همدان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به عظمت قرآن کریم، گفت: محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در همدان برگزار می شود.
محفل انس با قرآن

حجت الاسلام مرتضی عزیزی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان،  از برگزاری 12 محفل انس با قرآن کریم خبر داد و بیان داشت: این محافل با حضور قاری برجسته و ممتاز مصری در همدان برگزار می شود.


حجت الاسلام عزیزی اظهار داشت: همزمان با برگزاری طرح ضیافت الهی حضور قاری ممتاز مصری علی محمود الشمس در استان و برپایی محافل انس با قرآن کریم از برنامه های دیگر در ماه مبارک رمضان است.


وی با تشریح برنامه های محافل انس با قرآن تصریح کرد: نخستین محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی و بعد از آن در امامزاده عبدالله (ع) و سپاه پاسداران این استان برگزار می شود.


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه محافل انس با قرآن در چند شهرستان نیز برپا می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مردم استان همدان، محافل انس با قرآن کریم در شهرستان های تویسرکان، اسد آباد، نهاوند، لالجین و بهار نیز برگزار می شود.


این مسؤول از حضور قاریان برجسته و ممتاز دیگر در استان خبر داد و ابراز کرد: استاد حمید شاکر نژاد قاری بین المللی و ممتاز کشورمان نیز در محافل انس با قرآن حضور پیدا خواهد کرد.


حجت الاسلام عزیزی افزود: از برنامه های دیگر محافل انس با قرآن می توان به گروه تواشیح سید الاحرار اشاره داشت و همچنین این محافل توسط شبکه قرآن پخش می شود.


وی در پایان گفت: امید است که در این ماه مبارک همگی بتوانند با بهره گیری از فرصت مناسبی که در اختیار آن ها قرار گرفته است در جهت تفکر و شکرگذاری نعمت ها و قرب به خداوند  حرکت کنند و شاهد تقویت و استحکام فرهنگ اسلامی در جامعه باشیم.


گفتنی است، برنامه های ذکر شده از روز یکشنبه 14 تیر ماه سال جاری آغاز می شود./857/ت302/ح

ارسال نظرات