۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۶۸۹۰۵

واکنش مقامات صهیونیستی به عملیات مقاومتی قدس و رام الله

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات‎های مقاومتی قدس و رام الله تصمیم گرفتند از اعطای مجوز ورود به فلسطینیان برای ورود به داخل کمربند سبز امنیتی و قدس جلوگیری کنند.
رژيم صهيونيستي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیامین نتانیاهو و موشه یالون نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصمیم به لغو صدور مجوز ورود به این مناطق برای ساکنان شهرک سعیر در استان الخلیل که مجری عملیات دیروز یکشنبه قدس در آنجا سکونت داشت، گرفتند و از سختگیری بیشتر در صدور مجوز برای اهالی الخلیل به منظور ورود به قدس و داخل کمربند سبز امنیتی خبر دادند.

 

رژیم صهیونیستی همچنین 500 مجوز صادر شده برای سفر فلسطینیان ساکن کرانه باختری از طریق فرودگاه بین المللی بن گوریون را ابطال کرد.

 

رسانه های صهیونیستی به نقل از نتانیاهو و یالون اعلام کردند که طی روزهای آتی تدابیر دیگری نیز در واکنش به عملیات های قدس و رام الله که منجر به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن 3 تن دیگر شد، اتخاذ می شود.

 

در جریان عملیات ضد صهیونیستی دیروز یکشنبه در قدس اشغالی، یک جوان فلسطینی به نام "یاسر یاسین طروه" (18 ساله) با چاقو به یک نظامی صهیونیستی حمله و او را به شدت زخمی کرد.

 

این جوان با چاقو چندین ضربه به نظامی صهیونیستی وارد کرد که در پی این اقدام وی به شدت زخمی شد.

 

نظامیان صهیونیست مستقر در این مکان به سوی این جوان فلسطینی 18 ساله آتش گشودند که در پی این جنایت وی به شهادت رسید./980/ب102/د

ارسال نظرات