۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۲۶۸۷۵۸

برپایی جلسات قرائت قرآن در قطیف عربستان

خبرگزاری رسا ـ مجالس قرائت قرآن در مناطق شیعه نشین عربستان در ماه رمضان برگزار می‎شود.
مجالس قرائت قران در قطيف عربستان مجالس قرائت قران در قطيف عربستان مجالس قرائت قران در قطيف عربستان مجالس قرائت قران در قطيف عربستان


به گزارش خبرگزاری رسا، با حلول ماه مبارک رمضان مجالس قرائت قرآن در مناطق شیعه نشین عربستان برپا شده و بسیاری از اهالی استان قطیف این کشور در این مجالس شرکت می‌کنند.


در این راستا، حسین آل عبادی فعال فرهنگی و قرآنی در استان قطیف در مصاحبه با یکی از شبکه‌های داخلی عربستان در همین زمینه می‌گوید: این جلسه‌ها اهداف گوناگونی را مدنظر قرار داده است از جمله آن که قرائت قرآن شرکت کنندگان در این جلسه‌ها تصحیح می‌شود. هدف اصلی این جلسات نشر فرهنگ قرآنی در میان اقشار مختلف مسلمانان منطقه است.


وی افزود: در کنار هم قرار گرقتن پیر و جوان و شیعه و سنی در این مجالس، روح تعاون و همکاری و نادیده گرفتن اختلافات را در میان مسلمانان منطقه تقویت می‌کند و موجب می‌شود آرمان وحدت مسلمانان که خنثی کننده نقشه‌های دشمن است تحقق یابد.


این فعال قرآنی در پایان آگاهی و بصیرت حاصل شده از قرآن کریم را برای جوانان در حکم اکسیری دانست که حیات کریمه را به آنان هدیه می‌دهد و ادامه داد: با تمسک به معارف قرآنی در مناطقی که شبح فتنه افراط گرایان در آن سایه افکنده است می‌توان حاشیه امنی از نظر اعتقادی برای جوانان این منطقه ایجاد کرد./1321/ب903/د

ارسال نظرات