۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۶۸۷۰۰
در جلسه برنامه و بودجه؛

اعتبارات عمرانی حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی تصویب شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه برنامه و بودجه حوزه های علمیه آذربایجان شرقی با حضور معاون آموزش حوزه های علمیه کشور و مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران استان برگزار شد.
حوزه علميه طالبيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جلسه برنامه، بودجه و عمرانی حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی امروز با حضور حجت الاسلام فرحانی معاون آموزش حوزه های علمیه کشور و مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران و رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان برگزار شد.

 


بنابر این گزارش، در این جلسه که با حضور جبارزاده، استاندار استان آذربایجان شرقی نیز همراه بود، اعتبارات عمرانی سال 94 حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی و مرکز خدمت حوزه های علمیه استان تصویب و به تفاهم رسید.

 


حجت الاسلام فرحانی در این جلسه ضمن بیان چارچوب کلی و جزئیات بودجه ای سال 94 استان، گفت: امیدواریم با تخصیص این بودجه خلأهای عمرانی حوزه های علمیه خواهران و برادران استان آذربایجان شرقی تکمیل شود.

 


وی با بیان این‌که درصدی از اعتبارت عمرانی تکلیفی است، گفت: قانون بودجه، استانداری ها را موظف کرده تا دو و نیم درصد از اعتبارات جدول 10 را در اختیار حوزه های علمیه استان قرار دهند تا بدین صورت توسعه مدارس علمیه در سراسر کشور پیگیری شود.

 


همچنین در این جلسه استانداری متعهد شد تا دو و نیم درصدی تکلیفی بودجه آذربایجان شرقی به حوزه علمیه استان را اختصاص دهد، همچنین قرار بر این شد که معادل حمایت مرکز قم، از سوی استان به پروژه های عمرانی حوزه کمک شود./854/پ203/ب4

ارسال نظرات