۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۶۸۴۸۴

ماهنامه سنجاقک به شماره صد و بیست و سوم رسید

خبرگزاری رسا ـ شماره 123 ماهنامه سنجاقک از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم منتشر و روانه بازار شد.
ماهنامه سنجاقک

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صد و بیست و سومین شماره ماهنامه فرهنگی آموزشی خردسالان ایران با عنوان سنجاقک به مدیر مسؤولی محمد حسنی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ویژه خرداد‌ماه 1394 منتشر شد.

 

در این شماره می‌خوانیم: «جشن تولد»، «دیلینگ دیلینگ!»، «بوی گل ـ ماهی تنها»، «به خاطر نماز»، «سبزی‌ها»، « نی نی خنده‌رو»، «آی خنده، خنده، خنده»، «تپلی از تخت افتاد پایین»، «شمس»، «آش بلغور جو»، «کامیون»، «بازیافت»، «برگ خشک»، «نقاشی تو»، «خرید کردن»، «آموزش انگلیسی»، «سرگرمی»، و «مثل آیینه».

 

سنجاقک ماهنامه‌ای است که برای خردسالان تهیه شده است. این مجله برای جنبه‌های آموزشی، سرگرمی، افزایش مهارت‌های علمی، کسب اطلاعات و تقویت قدرت تجسم و تخیل خردسالان مفید باشد.

 

در بخشی از این ماهنامه ذیل موضوع به خاطر نماز مطالبی نقل شده که برخی از آن به این شرح است: «رضا کوچولو یواشکی در اتاق را باز کرد. اتاق بوی خوبی می‌داد. می‌خواست سلام کند که دید امام خمینی ـ پدربزرگ مهربانش ـ دارد نماز می‌خواند. به فکرش رسید برود و کتاب‌های پدربزرگ را نگاه کند. نه. اول باید از پدربزرگ اجازه می گرفت. با خودش گفت: حالا چه کار کنم؟

 

رضا کوچولو، هر کاری را که پدربزرگ در نماز انجام می‌داد، او هم انجام می‌داد. بالاخره نماز امام تمام شد. او برگشت و به رضا کوچولو نگاه کرد. نوه پنج‌ساله‌اش را بوسید و برخاست. از روی طاقچه چند تا کتاب کوچک آورد و به او هدیه داد. رضا کوچولو با خوشحالی زیاد، مثل گنجشک از اتاق بیرون دوید، تا آن‌ها را به مادر خود نشان بدهد. هدیه‌های پدربزرگ خیلی با ارزش بودند».

 

شماره 123 ماهنامه فرهنگی آموزشی خردسالان ایران با عنوان سنجاقک به مدیر مسؤولی محمد حسنی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ویژه خردادماه1394 در 36صفحه به قیمت 2500 تومان منتشر شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات