۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۲۶۷۳۴۰
عضو شورای مرکزی انصار الله یمن مطرح کرد؛

عدم وحدت مسلمانان از وابستگی برخی جریان‎ها به آمریکا نشأت می‎گیرد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی انصار الله یمن گفت: رسالت مردم مسلمان جهان این که باید در مقابل ظلم ایستادگی و از حق دفاع کنند و در چنین شرایطی است که اسلام و مسلمانان پیروز خواهند شد.
يمن در خون وآتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمد المقبلی، عضو شورای مرکزی انصار الله یمن در اجتماع پرشور مردمی «یمن تنها نمی ماند» که عصر روز گذشته با حضور مردم، مسوولان استانی و شهری مشهد عصر در محل مهدیه برگزار شد با بیان این که روابط ما با ایران ریشه در قرن های متمادی تاریخ دارد، اظهار کرد: دین، برادری و دوستی بین دو کشور یمن و ایران علت جمع شدن ما کنار هم است.


وی با بیان این سؤال  که چرا عربستان به ما حمله کرد، تصریح کرد: کسی از آل سعود به دست ما کشته نشده و نیز دشمنی علیه آل سعود وجود نداشته است، در واقع انقلاب انصارالله و اجتماع مردم یمن علیه فساد در یمن صورت گرفت که فکر و مدیریت این گروه انحرافی(القاعده) از سوی عربستان بود و از همین جا دشمنی عربستان علیه مردم یمن آغاز شد.


قرآن در زندگی مسلمانان نمود عینی ندارد


عضو شورای مرکزی انصار الله یمن خاطر نشان کرد: با وجود محاصره اقتصادی همه جانبه علیه بیش از 25 میلیون مردم یمن ولی مردم در کنار ارتش یمن و در برابر دشمن ایستادگی می کنند.

 


المقبلی اظهار کرد: مردم یمن به آیه  39 سوره حج در قران کریم که خداوند می فرماید« أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُم ظُلِمُوا: اجازه داده شده است برای مردم تا بجنگند چون برآن‌ها ظلم شده است» تمسک می جویند و یقین دارند که به کمک  مسلمانان جهان و آزادگان دین این محاصره شکسته و یمن پیروز خواهد شد.

 


 عضو ارشد انصارالله یمن تصریح کرد: حقیقت این است که با وجود بیش از یک میلیارد نفر مسلمان در دنیا، آنان هیچ نقشی در جلوگیری از اشغال سرزمین های اسلامی به دست رژیم صهیونیستی نداشتند چرا که فرهنگ قرآن را از یاد بردند و قرآن در زندگی آن ها نقش جدی را ایفا نمی کند.


مسلمانان جهان باید در مقابل ظلم ایستادگی و از حق دفاع کنند


وی با اشاره به آیه 72 سوره انفال، تأکید کرد: طبق این آیه شریفه رسالت بر دوش مردم مسلمان جهان است و آنان باید در مقابل ظلم ایستادگی و از حق دفاع کنند، بنابراین ما اعتقاد داریم اگر مردم دنیا به این وظیفه خود عمل کنند این شرایط باقی نمی ماند و اسلام پیروز خواهد شد.


عضو شورای مرکزی انصار الله یمن با بیان اینکه در باب مسئله اتحاد مسلمانان در تمام دنیا مشکلی نداریم، تصریح کرد: مشکل ما با نهادهای وابسته به آمریکا و صهیونیست هایی است که تلاش می کنند جوامع اسلامی به جوامع مصرف کننده تبدیل شوند تا کشورهای اسلامی تبدیل به مراکز توریستی و سیاحتی دیگران شوند.


اسلام حقیقی، اسلام عدل، اخلاق و ارزش ها است


المقبلی به وجود فرقه های مختلف انحرافی مانند داعش و وهابیت برای تخریب چهره اسلام در جهان اشاره و اظهار کرد: هدف گروه های انحرافی در یمن و سایر کشورها، در واقع برای ایجاد تنفر دنیا از اسلام است بنابراین ما وظیفه داریم چهره اصلی اسلام را به درستی به جهانیان معرفی کنیم؛ اسلام حقیقی، اسلام عدل، اخلاق و ارزش ها است.


عضو ارشد انصارالله یمن به قدرت و نفوذ ایران اشاره و خاطر نشان کرد: همه قدرت های دنیا علیه ایران متحد شدند ولی در نهایت ایران از جنگ سربلند بیرون آمد در حالی که از گذشته قوی تر شده بود؛ ما هم اینجا ایستاده ایم تا بگوییم برادر هستیم و برادر باقی خواهیم ماند و در برابر تمام ظالمان جهان تا رسیدن به پیروزی ایستادگی خواهیم کرد./844/ب202/د

ارسال نظرات