۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۶۷۲۰۶
یکی از روحانیان بحرینی:

آل‎خلیفه توانایی ایستادن در برابر انقلاب را ندارد

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با تاکید بر ادامه انقلاب مسالمت آمیز این کشور خاطرنشان کرد که آل‎خلیفه نمی تواند مانع از استمرار انقلاب شود.
شيخ فاضل الزاکي از علماي شيعه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ فاضل الزاکی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با اشاره به مسالمت آمیز بودن انقلاب بحرین خاطرنشان کرد: شیخ علی سلمان همیشه بر مسالمت آمیز بودن انقلاب از آغاز آن در سال 2011 میلادی تاکنون پافشاری کرده است.


وی افزود: شیخ علی سلمان خواستار حفظ وحدت و گفت‎وگوها ملی مردم بحرین بود.


معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تاکید کرد که شیخ علی سلمان برای مصالح و منافع مردم قیام کرده است و حکومت آل‎خلیفه نمی‎‎تواند مانع از ادامه فعالیت‎های چنین افرادی شود.


وی بر ادامه انقلاب مسالمت آمیز بحرین پافشاری کرد و گفت: مردم بحرین با بازداشت رهبران سیاسی و دینی خود از آرمان‎ و اهداف انقلاب عقب نشینی نمی‎کنند.


فهمی عبدالصاحب از روزنامه نگاران بحرینی در جمع مردم این کشور بازداشت شیخ علی سلمان را سیاسی خواند و تصریح کرد: آل‎خلیفه شیخ علی سلمان را به سبب آرای سیاسی بازداشت کرده است.


وی از همه سازمان‎ و مجامع بین المللی و حقوق بشر خواست که با فشار به حکومت آل‎خلیفه دبیرکل جمعیت الوفاق را هر چه سریعتر آزاد کند./994/ب903/د

ارسال نظرات